kinderegget Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Jeg begynner på min 28. uke nå idag og jeg målte magen istad for jeg synes den har vokst så fort, og den er 34 cm. Blir jo livredd her...35 cm er jo gjennomsnitt til termin, og jeg har tre mnd igjen! Jeg har altid før fått samme mål som jordmor og lege når jeg måler selv,rett etter kontroll, så måler riktig.
MammaTilToTette + spire Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Jeg ligger også over...Er 21 uker nå og målet er på 27 cm. Lå godt over normalen sist svangerskap også... Er du bekymret kan du jo be om å få ul for å estimere størrelsen på barnet og sjekke mengden fostervann! Kos deg med den voksende magen!
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 ja, jeg lå utforbi det grønne feltet allerede i uke 22 og er spendt på hvordan det er nå på neste kontroll.. hjelpes meg.. men har vært på ul nettopp, og babyen var akkurat passe stor, så ingen gigangtbaby ennå vertfall
Fru77 Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Jeg er 23 uker på vei, og mitt mål er også "i øvre sjikte". Lite vektoppgang, men likevel ca 23 cm over magen. Jordmor stresset veldig med å fortelle meg at jeg ikke kom til å ha like eksplosiv vekst fremover. Forholder meg rolig og stoler på det
kinderegget Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2010 Jeg skal til legen på tirsdag, så får jo sett på det da! Er sikkert helt greit...Blir bare litt overhysterisk av og til... Fødte for 14 mnd siden så kan jo være livmora som er veldig tøyelig siden den just har vært stor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå