Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jobbet 100% hele svangerskapet, er nå i uke 31.

Er hjemme fra jobb i dag, våknet kl. halv 2 i natt med skikkelig hodepine..har ikke sovet siden. Jeg har følt meg sliten i noen uker nå. Nå har jeg igjen bare 5 uker å jobbe før jeg går ut i 1 ferieuke og så permisjon. Hadde tenkt å holde ut, men vet ikke lenger om jeg klarer :(

Skal til legen nå kl. 10:20. Hva synes dere jeg skal gjøre? Burde jeg trappe ned litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du har vert flink lenge. få en sykemelding og spar kerfter til fødselen:) det trenger du:)

Skrevet

Jepp, be om en sykemelding du!

Du bør spare på kreftene du har, så du faktisk orker å nyte tiden etter fødsel også, ikke noe å ha dårlig samvittighet for! Selv om jeg vet selv hvor lett man har det.

Skrevet

Holder med som de andre sier. Få deg sykemelding, det er ingen som takker deg allikavel om du står på til du stuper! Det er viktigere at du tar vare på deg selv og den lille. Det er min erfaring.

Skrevet

Takk for svar :)

Jeg var hos legen, hadde høyt blodtrykk og veldig høy puls! Det likte hun ikke helt. Så jeg ble 50% sykmeldt frem til permisjonen. Hun ville vel egentlig sykmelde meg helt, men jeg synes det er godt å være litt på jobb også. Ellers blir tiden veldig lang. Så jeg skal jobbe hver dag, men skal jobbe bare til lunsjtider!

Håper det vil fungere bedre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...