Gå til innhold

Dager i gjenn, 3 juli:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har 30 dager i gjenn, er i uke 36 i dag, og i går gikk deler av slimproppen, vet at det enda kan ta lang tid, men ting begynner å skje i det minste:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

0 dager igjen. Har termin i dag

Skrevet

19 dager igjen. *. Du rykker stadig fram i køen *

Skrevet

77 dager igjen...*sukk* men d går vel egentlig fortere enn jeg forventer denne gangen,å nå er det "ferie" i 14mnd framover fra og med neste uke!:D

Krysse fingrene for fint sommervær så jeg er brun å fresh når lillebror kommer ;)

Skrevet

14 og veldig klar :-)

Skrevet

55 dager igjen - hei hvor det går :=)

Skrevet

3. juli har jeg termin! I dag, 3. juNi har jeg 30 dager igjen...

Skrevet

85

Skrevet

Jeg har 20 dager igjen idag, 3.juni:) Så da har jeg vel blitt fødeklar! Hurra! :D

Skrevet

Her er vi på 6 dagen på OVERTID nå så drittleiiiiiiiiiiiiiiii å sliten nå ... Men ho vil jo ikke ut da.. Er deppa om dagen nå :(

Skrevet

Føler med deg smaily:( Jeg har 1 dag igjen og også møkklei!!!

Skrevet

15 daaager igjeeeen.... lurer på når jeg skal få skrive fødselshistorien min jeg :P

Skrevet

77 dager igjen til termin. Dagene går alt for fort !

Skrevet

- 11 dager i dag. Hvis ingenting har skjedd innen søndag blir jeg satt i gang.

Junior begynner å bli tung,han veier over 4 kilo allerede...

Skrevet

12 dager :)

Skrevet

44 dager igjen. har sommerferie fra og med i dag av, så helgen skal brukes på å bare slappe av!!!

Frem til nå har jeg egentlig syns det har vært strevsomt, men nå skal jeg bare kose meg frem mot termin. Passe på å nyte hvert eneste minutt av tiden som er igjen, dette er aller siste gang jeg skal gå gravid, så det er nesten litt vemodig å tenke på også...

Skrevet

En ny milepæl passeres i dag - 50 dager igjen! Godt at det nærmer seg, gleder oss veldig til lillebror kommer!!!!

Skrevet

21 dager igjen!!! Hadde vonde kynnere med 5 min mellomrom i går i flere timer, så ga det seg....typisk

Skrevet

30dager igjen til termin :)

Skrevet

45 dager igjen i dag. Men i dag er det 3 JUNI altså, he he, ikkje juli.

Skrevet

40 dager igjen.høygravid alt.litt vemodig at det snart er slutt,dette er siste gang jeg er gravid.det får holde med tre barn.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...