Gå til innhold

Liv i magen! :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Må bare fortelle at vi i går, lå helt stille og kjente på magen min. Plutselig så kjente vi noe, både mannen og jeg brøt ut; "kjente du det du og?". 3 ganger på rad fikk vi kjenne det, før den lille bestemte seg for å "sove" igjen :) Det var så moro, og første gang mannen kjente bevegelsene, som jeg har kjent litt av og på i to ukers tid. Jeg er bare 18 uker på vei, så kunne nesten ikke tro at det var sant, at vi begge skulle få kjenne så tidlig :) Jeg har aldri tenkt over hvor godt det skulle bli å kjenne liv, jeg blir på en måte beroliget, at alt fortsatt står bra til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også i uke 18 og har kjent liv i ca 2 uker. Det er mitt andre svangerskap. Nå på mandag fikk også samboer kjenne det. Det var stort for han som ikke har vært med på dette før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 18 og har kjent liv i noen uker nå. Morkaka mi ligger visst mot ryggen min, så derfor lettere kjenne liv tidlig sa legen i dag. (I tillegg til at det er to da..hehe..)

 

Veldig stas å kjenne liv, vet at alt er bra da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så hærlig!! :)

har så smått begynt å kjenne liv her og, men det er veldig svake spark så gubben kjenner de ikke ennå.

det er såå deilig å endelig kjenne liv der inne:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjente ikkje spark idag, men eg kjente for første gang.... vel... et eller annet! Kjente på magen og når eg presset inn rett over navlen kjente eg en kul inni der, akkurat som toppen på et egg! Det var det i ca et halvt minutt før det forsvant inn igjen! Søsteren min og eg kjente det begge to! Det er det første eg har kjent babyen på den måten og syns det var veldig spennende! Gleder meg veldig til den begynner å sparke! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner liv hver dag og jeg har gjort det i kanskje en uke nu. Det er utrolig deilig å kjenne at det er noen der, h*n på en måte sir ifra at "mamma jeg er her og har det fint". Får nesten tårer i øyne hver gang jeg kjenner noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...