Gå til innhold

Jeg har termin 11.. noen fler?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Ja, jeg har termin 11. nov. Jeg venter tvillinger, så jeg ender nok ikke opp på termindato, men det er det jo ingen som er garantert.

Jeg vet enda ikke kjønn, men skal på ultralyd om to uker, og håper å få vite det da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da :) Når fikk du vite det var tvillinger da ? hvordan har svangerskapet vært til nå ? Er vel kanskje sjeldent det blir termin dato på folk (tror jeg), jeg gikk 4 dager over med min førstefødte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ny termin i dag ca 10-11 nov med tvillinger :-) Han håpet jeg klarte holde de inne til uke 34, forhåpentligvis til uke 36, blir satt i gang i uke 36-37 om formen er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også termin 11. skal til UL 16.juni..gleder meg masse! håper alt er bra og at terminen ikke blir flyttet altfor mye frem! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var vel 7 eller 8 uker på vei, da jeg fikk vite at der var to små passasjerer om bord. Var forferdelig kvalm fra uke 7- 14, da gav det seg gradvis i løpet av en liten uke. Siden har jeg vært i fin form, fått fin mage de siste par ukene. Kan ikke skjule den lenger nå;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, kjempe stats med tvillinger:) Jeg venter også 11.11, dette er vår første så vi er veldig spent på alt egentlig. Jeg skal på ultralyd uke 20. Alt har sett bra ut så langt, men siden jeg fyller 38 i svangerskapet så tok jeg fostervannsprøve i uke 15.. Det tar 3-4 uker før svaret kommer, har heldigvis vært avslappet så langt, men titter litt ekstra spent oppe i postkassen nå merker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro at flere har termin sammentidlig :-)

jeg har UL den 15.06 Så gleder meg og er kjempe spent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min UL termin er 13. nov, det er vel det som gjelder. Men min egen beregning er den 10. nov. Så ungen kommer vel rundt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Termin 11 nov her og:) UL termin. Men hva det blir vet jeg ikke, da den ikke ville vise tiss,n sin...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Har også termin 11 =) men fikk første man 10 dager før, så håper og tror denne også kommer noen dager før=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...