Gå til innhold

strekkmerker/ badetøy/ vektoppgang


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurte på om noen har merket noe til strekkmerker enda? Når kommer vandligvis de? Også litt om vektoppgang.... hvilken uke er dere i og hvor mye har dere gått opp i vekt? Det aller siste jeg lurte på var om noen har noen gode tips til hvor man kan få kjøpt tankinitopp evnt badedrakt med spiler og ammebh'er ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå venter jeg nr 3, men med førstemann fikk jeg ikke strekkmerker før siste uke. Gikk da opp 18kg. Men når og om man får det er jo veldig forskjellig! Nå er jeg i uke 24+5 og har gått opp 6,8kg. Badedrakter har jeg ikke peiling på, men amme-bh finnes i de fleste vanlige klesbutikker som f.eks H&M. Kjøpte mine på lindex eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med førstemann fikk jeg strekkmerker på brystene veldig tidlig, mens de på magen kom 1.uke før fødselen =(

Starter på uke 28 nå, og har gått opp ca 6.kg (Gikk opp 20kg med førstemann.

Sist kjøpte jeg amme bh'er hos Lindex (uten spiler)

Denne gangen vil jeg kjøpe de hos Change. Men vent til en uke etter fødselen! Man tror man har nådd max, men jaggu vokser de ikke en størrelse til når melka kommer for fullt. Husk plass til ammeinnlegg :)

Kjøpte nettopp bikini hos Change. Masse fint der :o)) (Dyrere enn f.eks HM)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... eg var vel heldig som så og si ikke fikk strekkmerker med vår første...men husker ikke når de små som eg fikk kom...men de sier det er genetisk så spørr din mor når ho fik sine... Eg er nå 24+4 å har gått opp 2 kilo...ned 4 pga kvalme å oppkast i lang tid å har nettopp begynt å gå opp i vekt...(men nå må det sies at eg gikk opp rundt 25kg første gang å hadde ikke tatt av så mye av det..å derfor har en del kilo å gå på...det blir bare 20 måneder mellom skattene mine...)

 

Bikini har eg ikke kommet til enda.. men bh-er får du kjøpt hos HM,lindex,change og de fleste andre undertøybutikker...bortsett fra cubus tror eg....du må bare se på hvor mye du vil betale for de..å hvilken kvalitet du vil ha... eg har kjøpt en 2-pk med helt enkle amme-bher fra hm til å ha på sykehuset...å så tenker eg å kjøpe når babyen kommer når eg ser hvilken størrelse eg trenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker at det klør og at magen er litt sår i skinnet, men ikke mye synlig enda. passer på å smøre meg godt hver dag med olje eller krem.. Første konsultasjon veide jeg 66 kg. I dag uke 28 var jeg oppe i 80 ! :( Men mye er vann tror jeg) Forrige gang la jeg på meg 30 kg, så blir vel noe av det samme denne gangen også :( Hvis det er spar kjøp der du bor har de masse flott og billig der, det er jo sansynlig at du kun bruker denne str. i sommer og ikke neste år :) Ellers har lindex også godt utvalg.

God sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 28+3 og ikke fått noen strekkmerker, jeg tenker kommer de så kommer de... har lagt på meg ca 8kg men er kun på magen.. er fortsatt aktiv og trener så håper jeg ikke går opp altfor mye, men vann i kroppen om jeg får det, kan jeg jo ikke styre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...