* 5 om dagen * Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 denne uka har han ofte kasta opp.(gutt på snart 4)jeg har holdt han hjemme dagen derpå.sist uke var han hjemme fredag,pga oppkast natt til fredag. var hjemme man og tir, pga oppkast. og nå kasta han jaggu meg opp igjen...men er i fin form. jeg holder han hjemme i dag også... men kan dette være for noe da? han er riktig nok "lettspydd" men sånn litt da,og litt da..... er det noee som går?
* 5 om dagen * Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 3. juni 2010 får ikke lagra etter det jeg kan se....hmmm....
Gjest Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Jenta mi spydde i seks dager for noen uker siden.... Fikk høre at de gikk masse mage tarm virus da! ;o)
* 5 om dagen * Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2010 ok..men er så rart. spiser vanlig,leker og styrer på. men skal få bestilt en time til legen,så får sjekket han,bare vi kommer fort inn ( i løpet av noen dager)..kan jo ikke ha det sånn...
Gjest Skrevet 3. juni 2010 #5 Skrevet 3. juni 2010 Barn som er "letspydde" kan jo ofte ha et reflux problem....! Lurt å få sjekket det opp ;o)
* 5 om dagen * Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2010 takker for tipset :-) må stikke,skal på verksted med bilen:-)
* 5 om dagen * Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. juni 2010 sånn,da var bilen i orden,men ikke gutten min. han måtte jo være med meg, og han er litt varm, og er fryktelig slapp.... ligger på sofaen,med bøtte foran seg...stakkars. men jeg har lest litt om reflux,og jeg tviler litt på at det kan være det.... er lange perioder som han er veldig fin,og helt i det blå,så kaster han opp...men egentlig helst om natta...
* 5 om dagen * Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 3. juni 2010 har forresten fått bestilt time hos legen, kunne komme i dag,kl 14.20 så det er jo bra....
* 5 om dagen * Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #10 Skrevet 3. juni 2010 fikk vært hos legen i dag, og skal si han tok tak i ting. lucas ble godt undersøkt, og blodprøven viste at han var frisk,etter det han kunne se. men han trodde på at det kunne være reflux, siden han hele tiden opp i gjenom årene har slite med dette. legen tar kontakt med sykehuset,sendte henvisningen i dag,så han blir undersøkt av en barnelege, så da er alt det der i gang..... ellers så skal vi bare følge godt med på hva han reagerer på, og da spesielt sitrusfrukt og stekt mat. han kan i bhg, for dette er ikke smittsomt, om han orker da, og jeg kommer ikke til å sende han dit om vi kan løse det på en annen måte, så får ta dagene som de kommer. er det noen andre her som vet noe om dette, og hva vi kan forvente oss fremover??
It's all about me Skrevet 3. juni 2010 #11 Skrevet 3. juni 2010 Min gutt kaster opp pga cøliaki. Har du sjekket det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå