Gå til innhold

Lang, lang rekke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ranveig ut av rekken går.

Eg har brukt mykje tid på DiB og BaM i mitt liv, og spesielt i løpet av det siste året eller så. Var på tur i helga og etter 5 døgns internettfrihet blir eg berre oppgitt og utålmodig over heile greia.

Det blir pause no, når det ikkje er gøy lenger er det ikkje vits å bruke tid og energi på det. Kjem gjerne innom her (dåke her på "BaM" er jo tross alt nesten blitt som vener å rekne), men det blir på langt nær like ofte og mykje som før.

Kjenner det er ein lettelse berre å skrive det, så det er nok riktig :o)

Ha ein fin sommar alle saman!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du er nesten heldig som klarer det hehe =)

Jeg har lite å finne på de kveldene jeg ikke orker lekser, så synes det er fint å sitte på bam/dib.

Håper vi ser deg her inne noen ganger i alle fall =)

Ha en kjempefin sommer Ranveig! Og lykke til videre på ferden mot de 2-sifrete =D

Skrevet

Kommer til å savne deg masse Ranveig. Du har blitt som en venn å regne for meg og. Koselig om du stikker innom innimellom, men det må du jo kjenne på selv om du kan og vil..

Ha en strålande flott sommer, håper på masse sol og sommer!!

Mange gode klemmer, og ta godt vare på deg selv fra:

Skrevet

Jeg har også slike perioder der jeg blir drittlei og ikke finner noe annet enn det samme gnålet om og om igjen. Lurt å ta en pause fra stedet til man får lyst til å være her igjen. Hvis man begynner å irritere seg over folk her eller spørsmålene er det et hint om at det er blitt for mye, absolutt!

Ønsker også deg en fin sommer! Kom innom igjen når du føler for det!

Skrevet

God sommer Ranveig, og dere andre. Har vel vært litt fraværende her inne i det siste jeg og føler jeg, og er egentlig lei jeg og. Kanskje en god ide' å ta en pause.

Skrevet

Kommer til å savne deg veldig deg og storebror og knerten:)!!

Jeg er også veldig lei innimellom her inne, men gjør da som Blond og tar meg en pause for så å komme tilbake sterkere igjen senere. Noen dager kikker jeg bare innom og ser litt og leser uten å svare selv..

God sommer til deg og Storebror og Knerten:))

Skrevet

Jeg har ikke "sluttet" riktig ennå da.

Hyggelig å høre at jeg vil bli savnet;)

Takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...