Gå til innhold

Denne tar kaka!! Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ble ganske greit rapportert.

Skrevet

Ha ha, den var jo morsom da:)

Det er nok mange frustrerte kattenaboer rundt omkring.

Heldigvis holder kattene rundt her litt avstand fra vårt hus siden vi har to hunder. En grunn i seg selv til å ha hund.

Skrevet

Herregud, hvordan har den blitt godkjent?!

Skrevet

Hehehe, den var jo morsom da :-D

Skrevet

Den var arti :-D For jeg regner med at den er humoristisk ment!

Hvis ikke,må naboen legge ut bilde av vedkomne å ha skuddpremie på h*n ;-) (For skitprat?) Happy hunting :-P

crazy catwoman

Skrevet

Hvor var humoren i den? Rapporterte den jeg og.

Skrevet

Fikk mail fra finn om at den er slettet :)

Skrevet

Den er ikke slettet, bare avvist. Kommer inn på den fremdeles

Skrevet

Ville vært mer troverdig om det var en hund det dreide seg om. Den driter nemlig aldri i egen hage, kun i andres. Katter, derimot, kan lett oppdrag til å drite innendørs i sitt eget hjem, på en kattedo.

Skrevet

Det var aldeles smakløst.Må ha kommet fra en hysterisk småbarnsmor som er kattehater av den enkle grunn at katter kan ha en tendens til å drite i sandkassa der deres lille øyensten sitter og spiser sand.

Skrevet

Noen drar den humoren litt for langt. Tro om det er mange som har ringt denne Arve personen. Står jo til og med tlfnr i annonsen.

Noen her inne som har ringt og kjeftet på han?

Skrevet

Jeg syns den var morsom. Siden jeg sitter i samme situasjon med ei forbanna nabokatte som driter ned hagen vår, så ser jeg absolutt humoren i den annnosen.

Skrevet

Burde i så fall bare være glad til gratis gjødsel. Eller bruker du snuten din til selv å grave etter mark, kanskje? Snegler?

Skrevet

Kan oppdras til å drite i kattedo ja, men om de ikke er oppdratt til det driter de overalt det måtte falle dem inn.

Hunder driter ofte i egen hage de også faktisk.

Du kan ikke være så veldig vant med dyr.

Skrevet

Det finnes faktsk midler du kan spraye i blomsterbed etc hvis du mistenker at naboens katter bæsjer i dem, for å få katten til å gå andre steder. Katter er diskrete og elegante vesner som i motsetning til hunder ikke driter midt på plenen. Hvis du vet hvilken katt som gjør fra seg hos deg så snakk med eieren, be dem betale sprayen for deg, det ville jeg gladelig gjøre dersom mine naboer mistenker min lille bedårende pelsdott for å gjøre fra seg på steder der det plager dem.

Skrevet

Har ingen rett til å be dem betale denne sprayen for deg. Eieren av katter er nemlig ikke ansvarlig for hva katten måtte finne på å gjøre.

Skrevet

Neida, sant nok kan du nok ikke pålegge dem å betale det, men det jeg sier er at jeg selv ville betalt den fremfor å risikere at naboen min legger ut annonser på finn ala denne eller på andre måter er slem mot pusen min.

Skrevet

Mer aktuelt å anmelde denne naboen.

Skrevet

Glad til for gratis gjødsel? Hva søren skal jeg med gjødsel på hellene mine, og på verandaen?

For øvrig er det ikke bare dritten som er irriterende, det er den forbanna pissinga også, det lukter jo høgg.

Skrevet

Hahaha.. :) Var jo morsom denne da.. :) Ikke så pent sakt da men morsomt.. :) Ingen som biter på her det er jo Ironi til den store gullmedaljen.. :)

Skrevet

Vi må ha noen superkatter her vi da, for her driter de på hellene og på verandaen og midt i hagen. Hadde de bare holdt seg i blomsterbedene så hadde jeg ikke sagt noe, for oppi der er hverken jeg elle ungene, så det er greit. Men midt på uteplassen, i hagen og verandaen da??

Skrevet

Høres helt ulogisk ut, mulig nabokatten din har en kromosomfeil eller noe sånt, de pleier ikke gjøre sånt. Har du sett at det er en katt som gjør det? Ellers kunne jeg vedda mye på at det er ei bikkje...

Skrevet

Det går ikke hunder her nede, for å komme ned til huset må man gå en lang trapp, og man kommer ikke opp fra nedsiden, for der er det gjerde. Og på sidene er det også gjerder. Så det er fire-fem katter som går rundt her og driter.

Skrevet

Altså, jeg vet at hunder kan gå i trapper, men det er nesten ikke hunder rundt her, og de som er her er aldri løse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...