Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Jeg driter i hvem som er penest, hva morra heter eller om ungen er feit! Disse ungene henges ut som noen jævla sirkusaper for hele Norge uten å ha valgt det selv. Tenk dere litt om!!!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Ungene har ikke valgt det, ei heller sine foreldre. Mine unger skal aldri bli noen lanounge!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Trasig at noe som kunne vært arti bli så jævlig teit.. Damene her inne ødelegger jo morroa jo... Skulle ikke gått an å ha kandidatene på nettet.Ingen burde kunne stemme.Kun dommerpanelet! Sara J
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 Ikke min heller. Og ikke leverposteiboks-unge heller!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Har skrevet et innlegg på "Ris og Ros" vedr. alle Lano-innleggene
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #6 Skrevet 2. juni 2010 Helt enig! Om jeg hadde kunnet tenke meg å sende inn bilde av mine unger i utgangspunktet, så hadde jeg uansett droppet det etter det tragiske Lano-hysteriet her inne.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #8 Skrevet 3. juni 2010 Hi, du er klar over at man kan ignorere linker og innlegg man ikke har noe innteresse av?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #9 Skrevet 4. juni 2010 Det er jeg klar over. Jeg leser dem da heller ikke. Men det aktuelle døgnet forpestet de hele Anonymforum, med ca 15 nye på en dag. Titlene forteller meg at det er stadig nye lano-innlegg. Og som jeg sier i hovedinnlegget, det prinsipielle i dette er faktisk ikke at jeg eller andre irriterer meg over innleggene, det verste er at det henger ut en uskyldig tredjepart. ... hi
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #11 Skrevet 8. juni 2010 at du gidder å kaste bort energi på å irritere deg over lano konkurransen...ikke noe du kan gjøre til eller fra likevel
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #13 Skrevet 8. juni 2010 Til HI og dere andre som klager. Dere trenger ikke lese innleggene eller gå inn på linkene. Det er faktisk fritt valg. Jeg driter i om andres mannfolk er utro, hvilken sine unger som kan stemmes frem som lano ungen, eller hvem som hater svigermor innlegg. Og dropper dermed å gå inn på disse innleggene også. Det er faktisk ikke DU som bestemmer hvem som skal legge ut hva her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå