vipz82 Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Eller..?! Bare vet at jeg ikke orker en tung stor vogn. Så usikker når jeg ikke har prøvd den, men hva tror dere? Erfaringer er til for å deles:)
allegodetinger 3 (ops...4) Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Henger meg på her. Har også nesten bestemt meg for denne, delvis på grunn av store gode hardbager. Hører gjerne om erfaringer fra dere som har denne vogna.
Lindafa83 Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Jeg hørte mye positivt om denna vogna, så jeg har skaffet meg den I fjorårets carbobrun-farge, kjeeeempefin og utrolig lett og god å håndtere Gleder meg til å ta den i bruk Har hørt og lest mange kommentarer om denne vogna og det er bare positive kommentarer så langt ihvertfall Jeg hadde emmaljunga twin city cross med mine første tvillinger og den var tung både å løfte og håndtere, så jeg har hatt ryggplager pga de tunge løftene..TFK vogna veier fint lite i forhold og er også mye mindre sammenlagt og derfor mye enklere å løfte inn og ut av bilen
doble<3<3 Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Min er bestilt =) Har ei venninne som har den til sine jenter og liker den kjempegodt.. Eneste minuset er at du ikke kan snu sportsdelen mot deg, men for meg var det flere andre kriterier som veide opp.. Håndbrems ønsket jeg, og vi trenger en liten vogn som er lett og trille.. Du kan styre den med en hånd og den svinger godt, og så kan du låse hjulene slik at det er lettere på snøføre og ulendt terreng.. Sammenslått og med forhjulene av tar den liten plass i bilen, noe som er et must da vi har hundebur bak i tillegg.. Har hørt mange bytter over til denne om de har en annen vogn i begynnelsen og ikke angrer.. Jeg gleder meg masse til å få den i hus vaffal =)
Ster IL Skrevet 3. juni 2010 #5 Skrevet 3. juni 2010 Og hjulene slipper du å ta av for de detter av av seg selv. Og bremsen hopper av, vogna klappet sammen da sikkerhetsbøylen sviktet. Håndtaket på baggen (ny) røyk under bæring ned trapp, babyen ble kastet ut av baggen og endte blodig nederst i trappa. Men, vogna er blandt de største av tvillingvognene, og minste sammenslått, betyr da noe. Kan være jeg har vært uheldig, men dette er den 2 TFK vogna og mye av de samme feilene.
vipz82 Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2010 Oi, det hørtes ikke bra ut i det hele tatt!! Jeg kan i hvertfall si at jeg har fått for&mot argumenter som er verdt å ta med seg i vurderingen. Så et nytt og relevant spm.. Hva betalte dere for komplett vogn inkl 2 hardbager?? Blir ikke klok på prisene på nettet...
novem Skrevet 10. juni 2010 #7 Skrevet 10. juni 2010 det at barna ikke sitte mot deg når de skal sitte i sportsvogna er det som virkelig trekker ned på denne vognen.. jeg ville tatt denne om dethadde vært mulig, men vet at barn harf aktisk behov for å se et kjent punkt når de er små å ikke bare høre stemmen.. det kan ofte forvirre jobber i bhg å der bruker vi mye søsken vogner hvor barna sitter bort fra deg å det er fryktelig irriterende når man hele tiden må gå rundt vogna når de to i den krangler bare sånn til info fra en som venter tvillinger
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 10. juni 2010 #8 Skrevet 10. juni 2010 VI har den og er veldig fornøyd. alt det negative et annet innleg ramset opp har jeg ikke vært borti, men det er klart bremsene må justeres riktg hver gang bakhjulene har vært av (noe somikke er nødvendig med mindre den skal pakkes ekstremt liten eks på fly. enig med at vi var veldig i tvil pga sportsvogndelen ikke kan sitte mot deg. men håndbrems var et must fo rmeg. nå er bæringen av baggene i kalesjen stift håndtak noe jeg liker svært godt. baggene er ikke like brede som singelvogna sine bagger men det er blandt de lengste. synes det er ekstremt praktisk med en bag pr barn. Teutonia har en bra vogn med håndbrems hvor du kan snu sportsvogndelen mot deg. valgt eikke den pga tilsynelatende dårlige plastoverganger i hjul og fjæringer etc. og noen klager over at vekten blir feil om man snur barna mot deg så det var vanskelig uannsett. håndbremsene virket svakere og var dessuten på forhjulene. derfor tfk og er fortsatt fornøyd etter 5mnd forøvrig husk å ta vare på esken hvis dere skal ut å fly noen gang. super praktisk så du ikke får en ødelagt vogn. det er nemling ingen andre måter å pakke en tvillingvogn på, ingen poser passer og pram pack er for liten.
litensommerfugl Skrevet 11. juni 2010 #9 Skrevet 11. juni 2010 Smart tips det med esken! har lurt litt på hvordan vi skulle løse problemet med fly Takk takk!
Ster IL Skrevet 11. juni 2010 #10 Skrevet 11. juni 2010 Må bare kommentere det med bremsene. Har aldri tatt av bakhjulene, og gudene vet hvor mange ganger bremsene bare hopper av.. Fjernet søskenbrettet da Barnas Hus skyldte på det, men de hopper av så og si hver dag. Men, vogna er god å trille, og liten sammenslått. Liten plass under vogna, som er nærmest umulig å komme til når babyene sover. Hadde tvillinger på prøve i vogna, og moren sa at vogna var for kort. De fikk ikke støtte til nakken. Hun hadde en OTH som også var i minste laget. Lurte på å kjøpe TFK, men ikke etter å ha prøvd vår.
Kåranna Skrevet 13. juni 2010 #11 Skrevet 13. juni 2010 Noen som har noen kommentarer i forhold til glidelåser for å justere ryggen? Det samme gjelder vel EasyWalker sin tvillingvogn også. for meg virker det litt knotete? Har ikke bestemt meg for vogn ennå men vurderer TFK twinner twist duo. Må si jeg blir litt skeptisk når jeg hører om sviktende bremser og håndtak som ryker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå