Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 http://www.lano.no/sortert/siste#/bidrag/bailey-buskerud Tror ikke hun vinner og krever ikke stemmer, bare synes datteren min er en søt liten jente og liker å vise henne frem innimellom.
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2010 Så snill du er! Hadde bare lyst til å vise henne frem, og har aldri fått til å laste ipp bilde her på BIM. selvfølgelig ville en reisesjekk på 30.000 vært delig, har ikke vært hjem på besøk til familien min i 5 år, min datter har aldri vært der. Men visste ikke om konkurransen før jeg leste om den på anonym forum ikveld.
mammaen til 2+1 Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 søt liten engel.. hun fikk stemmen min og..
Vimse + gullene Skrevet 3. juni 2010 #7 Skrevet 3. juni 2010 skjønne jenten, ble en stemme fra meg og
Littlemama88<Juli10&Nov11> Skrevet 3. juni 2010 #8 Skrevet 3. juni 2010 Nydelig liten jente. Du fikk en stemme av meg også
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 3. juni 2010 Synes dere er så snille jeg! La ut linken på anonym forum først, fikk bare slakting over navnet til jenta mi! Hun skal få en lille søster om et par uker som skal hete mest sannsynligvis Lily, så blir sikkert slaktet for det også. Mange slemme der borte
mammaløve Skrevet 3. juni 2010 #10 Skrevet 3. juni 2010 Hehe, stemte jeg også! Nydelig, nydelig liten jente! Og navnet var forresten kjempefint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå