Gå til innhold

36uker på vei og kjenner ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morra er jeg 36uker på vei,og jeg kjenner fortsatt ikke til noe kynnere her.. Pussig.. Fler som er slik???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her er det motsatt... har kynnere hele dagen, spes om jeg har gått en del..

er ganske slitsomt!

hmm... var vel egentlig ikke svar på spm ditt :)

Skrevet

jeg har også masse kynnere, kommer når jeg går, reiser meg brått, sex, og stresser.

Er 32 uker nå og har hatt det slik siden uke 24 ca.

Er forskjellig på folk om hvordan det kjennes i forhold til livmora osv. men du har sikkert kynnere, men ikke merker de :)

Skrevet

Jeg er i uke 41 og har enda ikke hatt kynnere..Alt ser ellers ut til å være normalt, bortsett fra at "lille" gutt (som ikke er så liten), ikke har kommet ut enda...!

Skrevet

kamillepersille(78)

godt det ikke bare er meg her som ikke merker til kynnere..

kan kjenne magen blir hard av og til når kjenner etter,det er det eneste jeg kjenner

Skrevet

Er i uke 35 og kjenner heller ikke kynnere. Men kjenner av og til at jeg får litt hjertebank om kvelden, lurer på om jeg har kynnere da. Kjenner så godt hjertebank når jeg blir tvunget til å ligge på venstresida. Ekkelt...

Og merker også at magen blir steinhard iblant. Like så greit å ikke gå rundt å kjenne de hele tiden kanskje.

Vet om folk som blir sykemeldt fordi de har for mye og kraftige. Men så er jeg sykemeldt uansett........... :-P

Skrevet

noen sier vi skal være glade for og ikke kjenne det men....

det kommer litt i tankeboksen her da når ikke kjenner noe og leser at de fleste har det..

er så en begynner og lure om en er "normal" her :P hehe..

så lenge det er liv her inne så er vel alt som det skal :D

Skrevet

Ikke alle som kjenne d, særlig ikke førstegangs :) Æ kjente ingen kynnera sist gang, den hær gangen har æ hadd nån skikkelige kraftige - men ikke hver dag eller mye :) HELDIVIS!! E fan så ondt!

Skrevet

Vi er nok både "normal" og heldige vi som ikke kjenner det da, hehe :-) Det er ikke så dårlig.

Har vært bekymra for det samme Julinurk. Tenkt at jeg kommer sikkert til å føde kjempeseint osv.....

Men kjenner som sagt folk som har vært sykemeldt pga dette, fordi legen og jordmor har vært redd for at de skulle føde for tidlig, MEN de endte alikavel på overtid til slutt......

En trøst for oss som er redd for at det skal bli lengere til fødsel fordi vi ikke kjenner èn eneste kynner!

Skrevet

Ingen kynnere her og jeg har termin om en uke. Hadde heller ikke det med førstemann, så bekymrer meg ikke. Hadde enorme menstrasjonssmerter i ungdommen, så kanskje kroppen forbredte seg nok til fødsel da.

Skrevet

Menstrasjonssmerten i ungdommen den kjenner jeg til ja.. fytti :S

Kommer vel og dø på meg når jeg får kjenne åssen rier er jeg da,siden ikke har noe "forsmak" på kynnere...

Men men.. får bare ta det som det kommer da :)

Skrevet

Trenger ikke bli så ille. Sist riene kom skjønte jeg ikke at fødselen var i gang for det var som de "gode" gamle menssmertene som jeg var vant til å takle. Det tok seg opp etter hvert, men så lenge jeg klarte å konsentrere meg for å ta i mot riene (tenkte at det var en port som åpnet seg litt for hver rie og at jeg var litt nærmere for å hilse på gutten min) , fikk være mye i vann og ellers gå og bevege meg rundt i rommet (å ligge var ikke noe godt for meg), så var fødselen en flott opplevelse..slitsomt og vondt ja, men fantastisk og kjenne hvordan kroppen var skapt for å føde og fortalte meg hva jeg skulle gjøre.

Skrevet

da overlever jeg nok dette her når det begynner :)

folk er forskjellige og så..

Skrevet

Tror ikke jeg har hatt kynnere jeg heller...

Litt usikker på hva jeg skal kjenne etter.

Kan få en slags hold følelse nederst i magen noen ganger, men vet ikke om dette er kynnere!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...