Gå til innhold

Hvordan fungerer all inclusive i syden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat bestillt sydentur til sommeren men valgte å ikke krysse av for all inclusive. Tenkte da at vi heller kan velge om vi vil spise middag på hotellet eller om vi går på en restaurant en annen plass. Men når jeg nå leser rundt på forskjellige anbefalinger så ser jeg at alle anbefaler dette for det var ikke noen serlige restauranter i nærområde å skryte av. Får man ikke lov å spise på hotellet da hvis man ikke har all inclusuve?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skubber opp litt

Skrevet

Klart du får spise på hotellet om du ikke har all inclusive, men da må du selvsagt betale for deg. Om du bestiller all inclusive får du ikke bare middag, men også frokost, lunsj, mellommåltid, is, drikke både med og uten alkohol og det aller meste. Om du reiser med små barn er det veldig enkelt å velge all inclusive og jeg kommer nok til å velge det neste gang.

Jeg har akkurat vært i syden, og bestilte kun frokost på forhånd. Vi hadde nok spart mye penger og organisering ved å bestille alt (særlig lunsj, enten må man ut og bruke like mye penger som på middag, eller lage til på hotellrommet og det er styr)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...