Gå til innhold

Tfk 2007 modell - kan ikke regulere ryggen?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt en tfk joggster twist brukt, 2007 modell, og ble mildt sagt overrasket da jeg oppdaget at man ikke kan regulere ryggen i hardbagen sånn at man får hodet til barnet høyere. Er det noe man må kjøpe ekstra? Finnes dette på de nyere modellene. Hvis ikke, styr unna denne vogna! Andre nye vogner har denne funksjonen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Har jeg aldri hørt at går an jeg da, men....

Skrevet

går ikke an på 2010 modellen heller det....ser ikke poenget med å gjøre det heller da babiser skal ligge helt flat likevel....om det er sitte funksjonen du mener så er det jo bare å ha en pute bak...

Skrevet

Det er faktisk ikke SÅ vanlig.. men nei det går nok ikke ann i tfk'n. Noe som gjorde at mini satt i sportvogn når han var 5mnd. En letelse og ha en blid unge på tur!

Nå har jeg en city cross og da kan jeg regulere ryggen mye bedre, enn i tfk'n som jeg hadde nå første mann var liten.

Skrevet

Venninnen min har en nyere modell, og hennes 4 mndr gamle datter er sååå fornøyd når hun får følge litt med på verden utenfor. Hun sitter ikke sånn lenge av gangen, men.....På babyshop (som skal begynne og ta inn tfk), ble de skikkelig overrasket når jeg sa at det ikke gitt an. Ja, ja. Jeg fikk i alle fall svar på spørsmålet mitt

Takk alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...