cabana Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Tar dere bildene selv i dåpen? eller leier dere inn proffesjonelle ? Jeg er helt amatør deluxe når de gjelder fotografering,og har et forferdig dårlig kamera..og kunne godt tnke meg å leie noen,men så er det prisen da:.. tviler det er billig..
LHHR Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Tror ikke det er vanlig å ha en proff dåps fotograf. Er det ikke noen av gjestene som du vet er flinke som du kan spørre. Eller kjenner du noen andre venner / venninner/ kollegaer som er flinke som du kunne bedt mot et lite honorar? Jer er ikke så veldig flink til å ta bilder og ivertfall ikke en sånn dag hvor det er mer enn nok av ting å passe på for en mamma. Det ble tatt noen bilder i dåpen til min sønn. Men dagen etter tok jeg på dåpskjolen igjen og tok skikkelig fine bilder av sønnen min, da var både han og jeg opplagt og utvilt.
Baby Bliss Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Jeg skal spørre en venninne av meg om hun vil ha litt ekstra ansvar for å ta litt bilder under selve dåpen og senere ta en liten photoshoot med babyen. Hun skal også være fadder, så hun kommer uansett til å være der... i tillegg er hun veldig flink til å ta bilder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå