Gå til innhold

Dagens optimist ! (finn)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, skikkelig optimist og dette ja. Samme vogna hadde min søster til sin eldste, hun kjøpte den brukt av en nabo-og min nevø er født i 1995!!! Så vogna er vel en 1993-1994 modell......

Skrevet

haha, ja det kan du si. Hadde ikke tatt den om hun hadde kastet den etter meg engang... Man bør i grunnen slå av ca en tusenlapp av nypris pr år. Bør ikke selger dermed betale kjøper? ;P

Skrevet

Heheheheheeeee!!!!!

Skrevet

Siden vognen bare var brukt til ett barn, sendte jeg en mail og spurte om hun hadde trillet barnet til det var ferdig med puberteten. Videre foreslo jeg at hun kunne dele prisforlangende på 10 og pørve igjen. ;-)

Skrevet

Greit nok at folk forsøker å selge dritt på finn til skyhøye priser, men synes det blir som trakasering å regne når man føler at man er nødt til å sende frekke meldinger til selger.

Man har lov til å selge hva man vil til hvilken som helst pris, like mye som du har rett til å avstå fra å kjøpe.

Dette kan faktisk dreie seg om en bestemor som har vognen som ekstravogn og ikke har peiling på vognmarkedet. Det er ikke sikkert denne annonsen er laget av en ondskapsfull og utspekulert person.

Skrevet

Uff, du har helt rett. Nå fikk jeg dårlig samvittighet... :-(

Skrevet

Hun er født i 1966, så noen bestemor er hun ikke. Eller, det kan jo være, men det er nok sin egen vogn, brukt til egne barn som hun selger.

Skrevet

Nei, annonsen er nok ikke laget av en ondskapsfull og utspekulert person, men dette innlegget derimot....

Herregud, ikke alle gidder å engasjere seg så sykt mye i vognverden som du gjør. Vanlige menneker, med vanlige interesser ,bare tipper en pris når de legger ut feks en barnevogn.

Vanlige mennesker ville også sagt noe sånt som: "jeg synes prisen var litt stiv, men kan tilby kr xxx for denne". Vanlige mennesker sender ikke ondskapsfulle e-poster ala annonyminnlegg på bim/dib til folk som har annonser ute på finn. Vi som er her inne velger det selv, men utenforstående bør få lov til å unngå slike spydigheter.

Skrevet

Min mor er født i 1966 og hun er bestemor til to, snart tre barn. Så det er fullt mulig det!

Skrevet

Det jeg skrev var et svar til hun som sa at det kunne være en bestemor som hadde en ekstravogn stående.

Men med tanke på alderen på damen og vognen, så er nok vognen brukt til egne barn, ikke til barnebarn. Skjønner? :-)

For øvrig så er min mor og født i 66, og er bestemor til tre :-)

Skrevet

Vi kjøpte samme vogna som også manglet innerbag sånn som den i annonsen, men vår var grå/sort, 2001-modell og kostet 499,-. Syns i grunnen det var dyrt nok.

Skrevet

Joda, jeg skjønte den. Skulle bare få frem at det ikke var uvanlig. For øvrig ville det vært merkelig om hun kjøpte vogna på nittitallet slik at hun hadde til barnebarna som kom på totusentallet ;)

Skrevet

Hehe, for en 1000-lapp til kan jeg kjøpe en ny Simo-trille med utstyr inkludert.

Men det var en facinerende liten sak, som jeg følte en underlig dragning i mot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...