Gå til innhold

Når pakker dere fødebagen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tidelig burde man ha den klar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er vel bare å gjøre det man kan klart, like greit! slippe å stri med den like før...?

jeg pakker nå og da, bruker en del ting jeg vil ha med meg, så det står skrevet i en liste i baggen.

Skrevet

Det gjør du når du føler for det. Kan være greit å begynne å evt kjøpe småting som ammeinnlegg etc. og bare legge klart i bagen. Jeg skal ihvertfall skaffe meg en nye joggedress (vid og god) som jeg ikke skal bruke før etter fødsel (cause Im worth it, hehe).

Det er jo egentlig ingen krise om ikke alt er pakket klart heller, det finnes alltids noen som kan ta med til oss det vi evt skulle ha glemt + butikker og apotek.

Men det er kos å pakke fødebagen!!!

Skrevet

Hva har dere med i fødebagen da?

Skrevet

jeg er så smått begynt å pakke den nå....har 9 uker igjen ca=)

Skrevet

Pakket ned litt er 36uker på vei.

Har så langt lagt opp:

*stor og god joggis

*3par sokker

*amme bh

*fhøner

*2topper

*toalettsaker

*Hente klær til Vesla

Skal ha oppi:

*Stor og god shorts (tilfelle hvis det er varmt i Juli)

*HELSEKORTET

*truser

*mobil lader

*evt kamera lader

Det jeg kommer på nå i farta :)

Skrevet

.. ble så gla :-)

Jeg synes det var litt tidlig å tenke på sånne ting, men jeg kan kanskje også begynne litt forsiktig med pakking da :-)

Har også 9 uker igjen !!

Skrevet

Har igjen 14 dager, men er ikke ferdig pakket. Bagen står der, men er litt treg til å få ting opp i bagen:)

Skrevet

oi! jeg har 7dager til termin å ikke funnet en bag jeg kan bruke engang... tenkt på innholdet men... hehe!

Skrevet

har 20 dager igjen i dag og i går tryglet mannen min meg til å få gjordt det i dag... han vil nemlig slippe å ha ansvaret sier han... :)

(men får meg bare ikke til å gjøre det... blæææ!)

Skrevet

Den har stått mer eller mindre klar en ukes tid. Altså en måned før terminen. Har selvsagt igjen å dytte oppi toalettveske m.m - men basisen+babyklær er klart...

Skrevet

Har nesten 3 uker igjen, men ennå ikke pakket.Tenkt ut innholdet, men vet ikke hvilken bag jeg skal bruke,hihi;)

må vel ta meg et tak å få gjort dette i løpet av helga tenker jeg:)

Skrevet

med første ungen pakket eg nok allerede i uke 30.. no er eg 34+3 og har ikkje begynt enda.. men tenkte å ha med

barselbagen:

*sminke

*sjampo og balsam

*joggeklær

*2 topper

*2 ammebher

*2 pr sokker

*hipstertruser

*ammeinnlegg

*tannkost og tannkrem

*gave til storesøster

*hentesettet+en ekstra body til ungen

*penger

fødesekken:

*kamera+lader

*speilreflekt+lader

*helsekortet

*mobil+lader

Skrevet

3 uker igjen, har ikke begynt å pakke enda, men har vasket henteklærne til bebisen så de er ihvertfall klare! venter på lønning, da skal jeg ut og kjøpe nye reise-hjem klær til meg selv (vide og romslige vel å merke) :)

Skrevet

Jeg begynte i går, er 35+5 i dag :-) Men fødte 3 uker før tiden forrige gang, så vil ha den ferdig snart.

Skrevet

Jeg har 3 uker igjen, har ikke engang tenkt på pakking. Forrige gang pakket jeg like før vi dro til sh, jeg er en "racerpakker" - av mat tok vi med en pakke boller fra frysern og en brus eller noe sånt. Tenker kanskje ha noe klart denne gangen, vi får se hvor langt jeg kommer ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...