Frk Fjong Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Hei! Lurer på om man blir kallt inn til innskrivning/Journalskriving på nye AHUS? Siden jeg kommer flyttende østover når termin nærmer seg, har jeg ikke vert der på ultralyd el. Her hvor jeg bor avtaler man tid til innskrivning/Journalskriving når man har vert på den ordinære ultralyden ved sykehuset. Jeg har ikke hørt noe fra AHUS utenom at jeg har fått fødeplass der, og lurer derfor på hva dere andre har...!?
FruBoger fødeklar Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Aldri opplevd det på AHUS, egentlig aldri hørt om det før de begynte å skrive om det her. Du bare tar med papirene dine når du føder, enkelt og greit? Alt de trenger å vite står jo der! Skrev noen papirer mens vi var på føden, og tok ting som det passet seg. Skal du besøke sykehuset alene (se fødestuen alene osv) så kan det jo hende de gjør det?
God gammel aargang - født Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Jeg har fått bekreftelse på fødeplass og vært på rutine UL ved Ahus. I helgen var jeg innom føde obs for en ekstra sjekk i forbindelse med en hodepine. Har 3 dager til termin i dag. Ingen har nevnt innskriving/journalskriving til meg i hvert fall. Sist fødte jeg på Ullevål, og det var ikke noe sånt der heller.
Løvinna30 Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 jeg har ikke blitt innkalt til Ahus, fikk fødeplass, og vært på rutine ul i uke 17, det er det .. ikke noe mer .. er 32 uker på vei nå ..
Gjest Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Det var ingen innskriving sist jeg fødte der, og har heller ikke hørt noe om det denne gangen. (var ei jordmorstudent som stilte mange spørsmål og fylte ut et eller annet skjema mens jeg lå med rieregistreringsmaskinen. Kanskje hun skrev meg inn da?)
Malva Skrevet 3. juni 2010 #6 Skrevet 3. juni 2010 Innskrivning/journalskriving før fødsel er kun for de som skal ha planlagt ks, da skal man inn for dette dagen før selve inngrepet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå