Gå til innhold

Jeg er bare 6 uker på vei og BOOOM

Anbefalte innlegg

Skrevet

puppa er så store at de ikke får plass i bh`n lenger. magen står rett ut (klarer ikke å holde den inne) og føler vel egentlig at jeg allerede har gått opp et par kg. er dette normalt så tidlig...? er ikke kvalm etter noe.. bare litt trøtt ellers ikke merkbart;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, dette er vel normale forandringer selv når man ikke er gravid.

Du er sikkert ekstra obs på det nå og derfor føles det så merkbart.

Skrevet

he he, sånn var jeg også! føltes nesten som om noen hadde blåst meg opp over natta ;-)

Jeg skulle liksom holde det hemmelig til etter 12 uker, men da jeg var 2 mnd på vei så hadde jeg så stor mage at jeg måtte begynne med gravid-bukser!

Jeg la på meg hele 10 kilo de første 12 ukene jeg, men heldigvis så fortsatte det ikke i samme tempo. Alt i alt så la jeg på meg 15 kilo...

Skrevet

Har du vært gravid før! Andre gangen jeg var gravid fikk jeg en kul helt nederst på magen før testen var positiv. Akkurat sin om kroppen tenkte; herewe go again...,og så var den igang med alle forberedelser.

Skrevet

nope, 1.gang jeg er gravid. "den lille kulen"er faktisk synlig. tenkte først på om jeg kunne tatt feil ang. hvor langt jeg var på vei- men alt stemmer med 6 uker i forhold til el (var hos gyn dagen før el). gikk på pergo forrige syklus så jeg må innrømme at jeg tenkte tvillinger m engang i forhold til magen (ser jo ut som jeg er 3mnd på vei) men d var nok en forhastet tenke-beslutning. hehe.

Skrevet

du er bare oppblåst enda :)

Men snart kommer vell den riktige magen :D

Skrevet

Jeg fikk også "mage" i uke 5:) I uke 10 måtte jeg rett og slett bare legge vekk de vanlige buksene mine for godt og gå over til gravidbukser.

Skrevet

"bra" - d finnes fler ;) flott med mage, men føler d er litt for tidlig;P og jeg som skal prøve å skjule d frem til ca uke tolv tenkte jeg:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...