<3Minesmå<3 Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Jeg er 37+4 i dag. I løpet av dagen i dag har jeg blitt veldig kvalm og uvel, slapp og trøtt.. Aldri hatt sånne dager før. (Bare i starten av svangerskapet) Har masse kynnere, magen er steinhard til tider. Kjenner at det stikker/presser litt ned i bekkenet og litt små-murring. Er dette vanlig? Det er vel ikke noe på gang enda vel?
FruBoger fødeklar Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Vanlig, og kan ha mye med varmen (værskifte) å gjøre også. Jeg var kvalm og uvel, og dro innom legen idag. Det viste seg at jeg hadde høyt blodtrykk,også mye vann i kroppen (som er vanlig i denne varmen). Ta en sjekk?
<3Minesmå<3 Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2010 ja, spørs om jeg må ta en sjekk om det ikke bedrer seg i løpet av kvelden. Takk
Gjest Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 Høres i utgangspunktet veldig vanlig ut. Har hatt det sånn i flere uker. Er i uke 37 og tredjegangs fødende. Men er du engstelig ringer du føden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå