Gå til innhold

Baby Sound B, fosterlyds-doppler med display

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd en som heter babywatcher som jeg kjøpte av ei på forumet her for en tid tilbake :)

Jeg fant hjertelyden for første gang når jeg var 10+4 og for andre gang når jeg var 12+0. Er ikke så godt å finne hjertelyden hele tiden, men når man finner den er det helt nydelig å høre på. Er så gøy å høre forskjellen på sitt egen hjerte dure å gå med 70 slag, også kommer lille babyhjerte med sine hurtige 160 slag <3

Vi har en som er uten headset, så jeg og barnefaren fikk høre hjerteslagene samtidig - helt fantastisk ;)

Skrevet

Vi kjøpte Angelsound (som fungerer på akkurat samme måte)

for 179kr på teknikk magasinet.

Vi hørte hjertelydene rundt uke 11-12, noe som var helt fanstastisk. Er nå 19+1 og hjertelydene er nå dobbelt så sterke.

Ville bare du skulle vite at du ikke trenger å påkoste deg noe mer enn den prisen for å få noe som fungerer, som du garantert får like mye glede av :)

Skrevet

Den Angelsounden er vel ikke kjøpt nå?? Lette etter den på teknikmagasinet men de selger den visst ikke lenger:(

Skrevet

.Noen butikker har det. Sjekk på nettsidene deres. : )

Skrevet

Enkelte butikker har den inne, jeg fikk onkeln min til å stikke innom å sjekke det i Porsgrunn, og flaks hadde vi :-)

Skrevet

Noen som vet om noen butikker i Oslo- området som har denne inne?

Skrevet

takk for svar:) trenger ikke kjøpe den til tredobbel pris da nei. Gikk ikke på teknikmagasinet på nett, men de hadde den ikke på lager. Jeg bor på Gjøvik nå og her finnes ikke den butikken. KJæreste/kommende samboer bor i Oslo, noen som vet hvor det finnes en sånn butikk der? og om de har den på lager?

Skrevet

Jeg har akkurat en slik, kjekt å få opp hjerterytmen :)

Betalte kr 340 på ebay inkludert frakt. Selve doppleren var under 200kr så ingen toll/mva.

Skrevet

Har nå ringt Teknikmagasinet på Stovner og Jessheim. De har den (angelsound) ikke inne og inn kommer den ikke heller. Den skal ut lager og ikke tas inn mere. Er derfor det står på nettbutikk at det er tomt :( :( Off har lite lyst til å betale 3 dobbel pris for en annen type..

Skrevet

Det var synd... Sjekket du i Drammen? Ehh... Ikke kjent der nede da, men et vennepar av meg fant Angelsound der. Lå en halvtimes tid unna Drammen mot Oslo tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...