Gå til innhold

Jeg drømmer om...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drømmer om å ta inn en uke på hotell uten barn. Rommet skal være hvitt og delikat. Deilig myk seng. Stor altan som jeg kan slå opp og titte utover havet. Ingen støy. Jeg skal sove, sove, sove og når jeg er ferdig med det skal jeg jeg ligge å høre på en god lydbok. Jeg skal også ha en god tykk roman liggende på nattbordet. Jeg skal gå til frisøren og ta spa behandlinger.

Ja, det er lov å drømme..:-) Veldig sliten for tiden og nå med barnehagestreik og sjonglering med jobb når jeg ikke har avlastning kjenner jeg er tungt. Kanskje flere som kjenner seg igjen? Dere kan få bo på naborommet da. Når jeg er ferdig med alt det jeg har skrevet over, så kan det jeg hende jeg er klar for en GT på altanen og en jenteprat:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir med! Men da må jeg leie en gigolo en av kveldene, minst. Nærmer seg stygt et år siden sist I got laid, og etter at jeg ble singel kjenner jeg at kroppen har våknet til live for fullt!

Gidder ikke være anonym

Skrevet

he..he.. Jeg er definitivt med på den. Begynner å bli veldig lenge siden sist her også..kan faktisk muligens hende jeg er blitt jomfru igjen;-)

Hi

Skrevet

Hahaha, Tommage!

Jeg slenger meg på og sier at jeg har hatt sex 1gang på 2år.

- Og det er 8mnd siden.

Sjekker gjerne inn på hotellet sammen med dere. Snakkes i lobbyen!;)

Skrevet

Blir helt klart med :) hehe :)

står over gigolo men vil gjerne ta med nyspirende forelskelse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...