Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Jeg drømmer om å ta inn en uke på hotell uten barn. Rommet skal være hvitt og delikat. Deilig myk seng. Stor altan som jeg kan slå opp og titte utover havet. Ingen støy. Jeg skal sove, sove, sove og når jeg er ferdig med det skal jeg jeg ligge å høre på en god lydbok. Jeg skal også ha en god tykk roman liggende på nattbordet. Jeg skal gå til frisøren og ta spa behandlinger. Ja, det er lov å drømme..:-) Veldig sliten for tiden og nå med barnehagestreik og sjonglering med jobb når jeg ikke har avlastning kjenner jeg er tungt. Kanskje flere som kjenner seg igjen? Dere kan få bo på naborommet da. Når jeg er ferdig med alt det jeg har skrevet over, så kan det jeg hende jeg er klar for en GT på altanen og en jenteprat:-)
Tommage♀♂ Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Jeg blir med! Men da må jeg leie en gigolo en av kveldene, minst. Nærmer seg stygt et år siden sist I got laid, og etter at jeg ble singel kjenner jeg at kroppen har våknet til live for fullt! Gidder ikke være anonym
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 he..he.. Jeg er definitivt med på den. Begynner å bli veldig lenge siden sist her også..kan faktisk muligens hende jeg er blitt jomfru igjen;-) Hi
Mammaen til 2007jenta Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 Hahaha, Tommage! Jeg slenger meg på og sier at jeg har hatt sex 1gang på 2år. - Og det er 8mnd siden. Sjekker gjerne inn på hotellet sammen med dere. Snakkes i lobbyen!
alenemed1. ♥ Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Blir helt klart med hehe står over gigolo men vil gjerne ta med nyspirende forelskelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå