Gå til innhold

Hvor mye gir dere i bursdagsgave til skole-, og barnehagevenner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en som skal til en av kompisene i barnehagen og så er det en bursdag til skolevenner som feirer ilag..

De har valgt ut gave for 80-90kr, synes det var litt lite jeg, eller? Ikke lett finne noe lite ved siden av heller!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes 80-90 kroner holder i massevis for barnehagebarn.

Jeg prøver så godt det lar seg gjøre å holde det til under 100-lappen!

Ut fra det jeg har sett ligger gavene fra 50 kr til rundt 100 lappen på avdelingen til sønnen min.

Skrevet

Jeg prøver å holde meg under 100-lappen jeg også, men det er ikke alltid lett å finne noe. Ting koster idag, å barn har det meste - så det er vanskelig ja!

Tror det har blitt en uskreven regel i barnehagen om å holde seg under 100-lappen jeg...

Skrevet

Vi pleier å prøve å holde oss under 100 kroner, men det blir som regel tett oppom...

Pleier å kjøpe billedlotto, unokort, tegneblokk med blyanter, uteleker e.l.

Gjest Kjøttkakemor
Skrevet

Under 100 kroner. Synes ikke 80 -90 var lite.

Skrevet

ca. 100,- kr. Helst ikke over.

Skrevet

Vi ligger på mellom 80-150 kr. Mer til bestekompisene, og mindre til de vi har lite kontakt med.

Skrevet

Mellom 70 og 100 kroner, ikke over hundre.

Sønnen min hadde bursdag nå i mai, og 10 av 12 gjester ga penger. Det var en som ga 100 kr ellers så var det en 50-lapp og en 20-kroning i alle konvoluttene, så tror nok 70 kroner er veldig vanlig her ;)

Skrevet

Mellom 50 og 100 kr. Blir ofte midt i mellom!

Skrevet

Forrige barnehagebursdagspresang blei litt dyrare enn eg hadde tenkt, ca 120 kr. Hadde sikta på rundt 80 - 100, men guttungen ville så veldig gjerne gje to legobilar ;p

Bursdagen før denne kom på rundt 80 trur eg. Synest det er heilt grei pris, det blir jo gjerne mange bursdagar i løpet av året og.

Skrevet

Vi pleier å gi noe mellom 80 og 120kr - dette er barnehagevenner.

Skrevet

Jeg handler inn når det er salg og har liggende Med to barn som skal i flere bursdagsbesøker blir det fort mye penger Jeg går aldri over 70 kr Kun til bestevennene Og det er alltid fine gaver de gir vekk

Skrevet

Jeg har en max på 100kr. Men det jeg hamstrer ofte inn på tilbud. i fjor kjøpte jeg wall-e leker som hadde kostet over 500 for 79kr. haha,alle guttene fikk lik gave ja.Men de var strålende fornøyde:-D

Skrevet

Vi bruker å gi gavekort på kino/ badeland ca 75 kroner, bestekompisser 100-150

Skrevet

jenta mi går i 1.klasse. Der har vi foreldre blitt enige om å ha en grense på 50 kr.

Skrevet

Vi har en kasse med ting som egner seg som gaver i sånne anledninger. Handler når vi ser gode tilbud. Ingenting i den kassen koster mer enn 100,- (opprinnelig pris kan ha vært høyere men ikke salgsprisen). Det er mye bøker, spill, lommelykt, tegnesaker osv.

Skrevet

Jeg har 2 barn og man merker at det blir en del gaver i løpet av året..Så vi holder oss på mellom 50 og 100,og kanskje litt mer til de nærmeste vennene. Det er fint at de fleste er enige i dette så man slipper å "blakke" seg. De får jo ting de liker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...