Amy85 Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Bærer på gutt nr.2 nå og har en på 2,5 fra før. Er i uke 29/30 og sparkingen er ofte så smertefull at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Skal det være slik? Husker ikke at det var slik med forrigemann. Er liksom vondt nedover "fødekanalen", ikke noen andre steder i magen.
Gjest Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Min første sparket aldri så det gjorde vondt, men det gjør hun jeg venter på nå.. Det er visstnok normalt, jordmor mente det er forskjell fra barn til barn og at det blir ekstra ille om de finner et favorittsted å sparke på... :/
A.S Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Ja, samme her. Er i uke 32 og det har i den siste mnd. vært ett punkt som er mer vondt å få spart på enn andre. Jordmor sier at livmora kan bli øm og sår akkurat på slike favoritt-plasser. En annen ting er når de leker med ribbeina. Da er det bare å dytte forsiktig barnet til det legger seg i en annen stilling.
sprellemor Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 En natt våknet jeg og trodde babyen var på vei ut gjennom ryggen. Det var så vondt at jeg begynte å gråte og vekket mannen min for å få noen å klage til :-) Ble egentlig litt bekymret for at det var noe galt med nyrene, men en sjekk av urin hos legen neste dag avkreftet det. Har også smertefull sparking ut på høyre side av magen (favorittsted). Dette husker jeg ikke at jeg hadde med førstemann, men har skjønt på jordmor at det er normalt at det gjrø vondt. Hun sa jeg kunne glede meg over at det er en stor og sterk unge der inne. Glede, glede, jeg prøver å overbevise meg selv..... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå