Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor i dag, er 37+3 dager. Hodet har visst ikke festet seg ennå, men h*n lå i hvert fall med hodet nedover. Det er mitt første barn. Hvordan er det med dere andre her? Når festet hodet seg - og er det forskjell på om det er førstegangs eller ei, for de som har erfaring med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var til kontroll hos jordmor i uke 34, hun sa hodet hadde festet seg. Var til kontroll igjen i går, uke 36 og legen sa at hun var ikke helt sikker på om hodet hadde festet seg, men det lå iallefall langt nedi der som hun sa. Jeg er førstegangs.

Skrevet

Er 3 gangs å var til jordmor i dag, da hadde han festa seg er 35 uker på vei, han har riktig nok liggi med hode siden uke 26, rart egentlig litt rart siden jeg er 3 gangs men, skal ikke krangle med han jeg :P

Skrevet

Her hadde ikke hodet festet seg på kontroll i forrige uke. Da var jeg 37+4. Er spent på kontroll igjen neste uke, håper det har festet seg innen da! :) Er også 1.gangs

Skrevet

Hodet er ikke festet her heller. 1.gangs gravid. 3 dager igjen til termin. Men legen sa hodet er på god vei nedover i bekkenet. Trodde ikke det blir så lenge til h*n kommer :-)

Skrevet

Her festa lillegull seg allerede i uke 32! Er førstegangs, og syns det hørtes tidlig ut... Men han har ikke kommet enda, er 34+2 i dag :-) Kjenner godt han holder på der nede iblant hvertfall :P

Skrevet

Er i uke 40, og her har ikke hodet festet seg enda. Helt normalt sa jordmora.

Er 2. gangs. Ofte fester ikke hodet seg før vannet går når man har født tidligere sa hun.

Men lilleprinsen ligger klar til å komme ut:-)

Skrevet

Er 37 uker + og hodet var så godt som festet pá kontroll i dag, er andregangs.

Skrevet

Er 40+1 og hodet er ikke festet. Var på kontroll i går.

Men det sitter godt nedi bekkenet. Er førstegangs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...