Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Har lurt på om jeg kan være gravid... Er i merkelig form og svimmel og rar... Har hormonspiral, men det kan jo skje likevel... Tok en test for noen dager siden som var negativ, men den hadde gått ut på dato for leeeenge siden... Den var negativ... kommer meg ikke på apoteket i dag for å kjøpe test.... er oppblåst, og det kjennes ut som bevegelse inni magen... Kan dette være såkallte fantomspark? Hvis jeg kjenner liv, vil jeg jo være ganske langt på vei... Har to barn fra før, så jeg burde kunne dette, men.... Vil en test vise positivt hele svangerskapet?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 En test vil vise positivt gjennom hele svangerskapet ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå