Gjest Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Hvis du trenger et sted der barnet sitter å leker i en kortere periode og du ikke har noe alternativ funker det jo, akkurat som en sprinkelseng. Skal barnet tilbringe mye tid der ville jeg heller vurdert lekegrind for en reiseseng er jo laget for å sove i.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Ville nok heller brukt lekegrind som reiseseng.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 Det er bare til kortere perioder, som når jeg henter posten, går på do, lager middag osv HI
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 hvor gammelt er barnet ditt? tenker siden du ikke kan ha han med deg på de tingene...jeg har ikke begynt å bruke lekegrind ennå, men min går ikke ennå heller, men krabber...så lurer litt på når det er vanlig å begynne å bruke det (bare så du ikke tror at jeg spør for å være frekk i kjeften)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #8 Skrevet 2. juni 2010 Jeg syns ikke kaninbur tar seg så godt ut i stua.. HI
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #9 Skrevet 2. juni 2010 Vi bruker reiseseng som lekegrind, så ja...det går bra Vi har måttet gjøre det slik fordi vi ikke har plass til lekgrind i stua.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå