Gå til innhold

Har vært på enda en ultralyd i dag :( :( :( :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til ultralyd i går for første gang,og fikk vite at det blir en jente :) :) Men jordmor fant noe som ikke stemte på ulralyden og henviste meg videre til en lege som tok ny ultralyd i dag. Viste seg at hun har hull i hjerteskilleveggen og noe som er galt med hovedpulsåren til lungen.. Tok en fostervannsprøve som jeg håper vil gi svar... Er helt i ørska..Klarer så vidt å tenke... Noen som har opplevd noe lignende???? Setter stor pris på svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei November_bab!

Jeg har ikke opplevd noe lignende, men jeg vil bare si at jeg tenker på dere og ønsker dere lykke til! Man forventer bare positivitet når man skal på ul...og så kan man faktisk få en nedtur som dere...uff;(

Tenker på dere iallefall;) Oppdater så vi kan høre hvordan det går da.

Klem:)

Skrevet

Åy, jeg skjønner godt at dette er skummelt! Fikk du snakket godt med en lege om hva som skal skje videre nå? Jeg tror du må få så mye info som mulig, og huske på at vi har sykt flinke leger i Norge som kan det meste!

Finn ut så mye du kan, sånn at du er forberedt! Det er vel det beste rådet jeg kan gi.. Du har garantert en fighter i magen, og dette går nok sikkert bra! Men snakk med legen/jordmor om hva du kan vente deg og din lille prinsesse under fødselen og etter, så kan du forberede deg så mye som det går ann.

Jeg skal i alle fall krysse fingrene for at alt ordner seg for dere begge! Det er mange barn i verden som er født med hull i hjertet, så dette går helt sikkert bra!!

XSender en varm tanke og krysser fingreneX

Skrevet

Tok som sagt fostervannsprøve i dag.. Og hvis det er alvorlige kromosomfeil så hadde ejg muligheter for å kunne avbryte svangerskapet innen den 22 uke. Men som jordmor sa,da hadde vi dårlig tid. Er bare 3 uker igjen av den fristen. Spesialisten sa og at hvis det var en hjertefeil og "kun" det så kom hun til å bli operert etter fødsel på Rikshospitalet. Så da må vi vel reise der regner jeg med. Har time til ultralyd om 10 dager igjen. Så da håper jeg at fostervannsprøven er kommet.. Herregud...Dette er helt sykt :( Man forventer liksom at barna vår skal være friske.. Er glad jeg har lillegutt her i hvertfall... Prøvde å få med meg det legene s i dag..Men husker knapt noe fra det. Så jeg og krysser alt jeg har for at babyen skal klare dette :) Skal holde dere oppdatert :) Takk for svar og omtanke i allefall.

Skrevet

Vil bare ønske dere lykke til!!!

Sant som hun over skriver - vi har så flinke leger og helsepersonell i Norge, at det er et veldig godt utgangspunkt! Og noen ting kan også ordne seg av seg selv, mens de enda ligger i magen:)

Mange klemmer fra meg!!!

Skrevet

er vist ikek uvanlig at det er hull på hjerteskilleveggen, vet om fler som har hatt det, jeg vet at i mange tilfeller, lar legene mor gå ut så tar de ks, og oppererer med en gang barnet er ute, og barnet blir frisk som en fisk,

men skjønner det er mange tanker omkring dette, så ta kontakt med lege å få en samtale med alle spm du har og hva de tenker videre, oxo må du tenke hva du vil videre :)

men er mye som babyene utvikler de siste mnd i magen. og er faktisk mye de klarer å lege selv:)

lykke til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...