Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Megleren var tydeligvis ikke så interessert i meg til å begynne med. Men da vi bestilte prospektet i navnet til min kjære som tjener over 1 mill og er litt kjent. Så ble tonen en helt annen. Tror dere at de googler/sjekker skattelistene?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Noen gjør kanskje det, men jeg tror ikke at det er noe alle gidder å bruke tid på.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Ja, det gjør de sikkert. Hvis det ikke er for mye å gjøre/for mange interesserte.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 Nei, tror de har andre ting å gjøre:) Men tror tonen forandret seg da du faktisk bestilte prosjektet. Det er mange som bare snakker og når dere først gjør noe mer så blir de nok litt lystigere. Dystre tider i meglerbransjen om dagen:)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Jeg tror mange meglere sjekker dere ja. Da vi solgte ga megler oss tilbakemelding på at han hadde sjekket de som viste interesser, og ut fra det konkluderte han med om de var potensielle kjøpere eller bare nysgjerrige. Selvsagt med en åpning for at det kunne komme midler fra andre steder, og det virket ikke som at han kun sjekket skattelistene men også sivilstatus etc om han fant ut av det. Men det er ikke dermed sagt at alle gjør det.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #6 Skrevet 2. juni 2010 En del gjør nok det i ettertid av en visning for å få en liten pekepinn på hvem de kan forvente bud fra. Har selv jobbet i bransjen og vet at en del meglere / visningsassistenter bommer stygt på visning når de skal se an hvem de gidder å bruke tid på hvis det er flere på visning. Sannheten er jo at det veldig ofte er høyere inntekt på en håndtverker i arbeidsklær enn en dresskledd kontorrotte ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå