Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir beskyldt for å være stygg. Tenk så forferdelig det er for meg å motta slikt. Har dere ingen moral? Ingen samvittighet? Hvorfor er dere så fæle? Dere rotter dere sammen som en gjeng med lavmåls fjortiser ;( ;( ;( ;(

Er ikke dette forumet for småbarnsforeldre da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva gjør i så fall du her, du som ikke har barn?

Skrevet

Fordi jeg ønsker barn en vakker dag

Skrevet

Heh, dette var jo interessant. Når det sjokkerende nicket og grusomme innlegget ikke fikk den effekten du ønsket, prøver du deg på den kule, nedlatende holdningen. Men så fungerer det akkurat like dårlig. Stakkars deg :'(

Skrevet

Sånn går det når man kaster stein i glasshus..

Skrevet

er man på nett er man alltid utstatt for å få noen hogg, for her finner man all slags folk...kan ikke regne med at folk er hyggelige bare fordi de er småbarnsforeldre

Skrevet

Nei :-D Et par timer her og en skjønner hvordan holocaust, heksebrenning, etnisk rensing og totalt fravær av ytringsfrihet i enkelte land kan være mulig. Det er tross alt mødre som uttaler seg her.

Skrevet

Fytti grisen for et heslig nick du har. Bare pga nicket har jeg gjort meg opp en mening om at du er en ekkel person som mest sannsynlig ikke er født tidligere enn på 90- tallet en gang.

Skrevet

Hun er født på 90-tallet og har faktisk to barn som heter Jacob og Mathilde. Vi vet hvem du er, slutt å drite deg ut!!!

Skrevet

Eh... var det ikkje du som nettopp la ut eit innlegg om stygge babyar på Lano ungen?

Kjenner at det ikkje boblar over av sympati for deg...!

Skrevet

Du, HI er et ondt menneske som fortjener alt det stygge som kommer din vei. Du har selv lagt opp til det.

Skrevet

Du er født i 1990 og har 2 barn?? Tvillinger da eller?

Skrevet

Hvem er Jacob og Mathilde da?

Skrevet

Dette er jo ikke et ordentlig klageinnlegg, det er et forsøk på "se så tøff og kul og ironisk jeg er"-innlegg. Funker dårlig.

Ifølge profilen sin da hun het jacobs&mathildes er hun født i 1981...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...