miss sprudle Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 får veldig vondt på venstre side av magen (nærheten av blindtarmen) når jeg strekker meg eller nyser. smerten varer bare i noen sekunder så er jeg helt fin igjen. er i uke 10-11. har ikkje vært med lege eller jordmor enda... noen som vet om dette er noe å bekymre seg over?
Dette er lykken på jord! Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 helt normalt, det er bånd rundt livmoren som strekkes Har det samme selv... eller har hatt, nå har det vært rolig de siste dagene.
Merete 33 Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Jeg har det også! Men mest på høyere side! Er 7 +4 Går fint dette her! Ikke bekymre deg! Hilsen Merete
miss sprudle Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2010 tusen takk for svar! jeg har bare en av de dagene jeg er bekymret for det meste. er min første gang, har ikke fortalt til noen at jeg er gravid så har ingen å spør... har jo kjæresten da, men hva vet vel han?
Merete 33 Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 He he! Nei, hva vet vel han!!! :-)) Men , så lenge du ikke har blødninger eller brunt. Så er det ikke noe å bekymre seg over! En graviditet utenfor livmoren f.eks i eggleder gjør vondt hele tiden og går ikke over! (TRO MEG, DETTE HAR JEG ERFART!!) Hilsen Merete
miss sprudle Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2010 har ingen blødninger eller brunt, så nå kan jeg vel puste lettet ut:) blir nok mer beroliget når jeg har vært hos jordmor! er jo ikke mer enn to og en halv uke igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå