snaijka Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Hvilken skal jeg velge??? Liker sony ericcson.. Hva med den nye Xperia?? eller burde jeg heller velge nokia,,, eller htc??? Er jo rene junglen! bruker mobila mye til blogging
Mamma+2 Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Nettopp vert i samme situasjon....hatt Sony Ericsson de siste telefonene mine...så det sto mellom det eller Iphone - som "alle" skal ha.....men jeg endte opp med en Sony Ericsson Aino telefon...har bestilt den, men ikke fått den enda, men ut fra hva jeg har lest og sett så er det en telefon etter mine behov. Bra kamera på den- det syns jeg er et +. mobilen er alltid med og ofte det er i "vanlige" situasjoner man trenger ta bilder...
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Den nye Xperia Mini har fått meget gode kritikker. Snasen og liten og egentlig noe man kan flache med, i forhold til originalen som i mine øyne blir alt for kantete og stor. Men husker ikke helt hvor god den var på nett. Sjekk www.amobil.no , der finner du de fleste telefonene med omtale og anmeldelse og prisguide. Venter selv på htc Desire, etter kritiken å dømme tidenes beste mobil, men det er det mange som mener så jeg har enda ikke fått min pga stooor etterspørsel. :-/
snaijka Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2010 Hm.. Aino..ikke hørt om den. må sjekke! Har jo hørt så mye om htc, men er redd de skal være vanskelig å bruke siden jeg ikke er vant til dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå