Gå til innhold

hvordan var dere når dere gikk gravide gutt\jente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg merket ingenting,hadde ingen symtomer på noe og har to gutter nå er jeg i elendig i humøret gråter nesten for alt,kvisete og stygg og sliten men tror fortsatt det er en gutt:)BLÆÆÆÆÆ dere da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var uggen med begge i begynnelsen men ikke direkte kvalm. Med førstemann hadde jeg metallsmak i munnen. Husker ikke hvordan det var med andremann. Tror jeg var ganske symptomfri bortsett fra uggenheten. Har gutter.

Skrevet

Jeg hadde veldig lite symptomer, var i veldig fin form hele graviditeten. Fantes ikke hormonell, hadde ikke en eneste dille på noe som helst. Fikk gutt.

Nesten så jeg frykter å få jente en evt neste gang, og at jeg da får alt jeg ikke hadde i første svangerskap :-P

Skrevet

hadde jeg vært kvalm denne gangen hadde jg tenkt jente! men er ikke det...tror litt på sammenhenger for jg mistet i uke 11 og da spydde jg vær dag og tror dermed det var jente.. spiller ingen rolle hva jg, får men morro å høre...

Skrevet

Ingen symptomer, plager eller vondter og fikk jente

Skrevet

Når eg gjikk med gutten min så hadde eg et heilt greit svangerskap, ikke de store plagene, men spydde noen ganger i uke 10-12, men var ikke kvalmen. Eg bler endel trøtt utover svangerskapet, litt svimmel, og plaget med lavt blodtrykk når eg sto for lenge. Hadde vondt i bekkenet til tider, men ikke over lenger tid :)

Sikkert veldig spennende nå om du får en jente, ivertfall siden di sier at jentene stjeler sjønnheten ifra mora ; ), når skal du på UL?

Skrevet

ja men rimlig sikker på å forbli guttemamma kan ikke se for meg meg selv m ei jente:) Skal på ul i beg av juli så lenge til..

Skrevet

Hadde få symptomer, fikk en gutt. Men skal sies at jeg ser ikke noe mønster hos andre jeg kjenner. Min beste venninne som var gravid omtrent samtidig var mye kvalm og dårlig i begynnelsen, hun fikk også gutt. Mamma hadde ekstrem svangerskapskvalme hele svangerskapet begge gangene og fikk en av hver.

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Har to jenter.

-Ikke noe kvalm med noen av dem

-Mye bekkentrøbbel med begge to

-Dilla på sure ting og på iskrem med begge

-Kvisete og fæl og stygt hår

-Mye vann i kroppen med nr 2, ikke med nr 1

Skrevet

Med de 3 jentene mine var det snørr og tårer i 9 mnd. Skikkelig hormontroll!

Med gutten min var jeg blid og fornøyd hele svangerskapet.

Er 13 uker på vei med nummer 5 og ingen hormoner, så tror det blir gutt denne gangen:-)

Skrevet

har en jente. Hadde ikke noen plager bortsett fra urolige ben. Ingen rare diller eller andre symptomer.

Skrevet

Jeg hadde ingen plager, vondter eller dilla på noe spesielt. Så og si ikke kvalm. Fikk jente.

Skrevet

Har to jenter. Ingen symptomer i noen av svangerskapene. Ingen plager:)

Frisk som en fisk og trente aktivt til siste dag før fødsel med begge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...