moota m storebror&lillebror Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Vi har vært ute siden i 1/2 10 tiden. Gikk ut etter frokost og har spist lunsj ute. Barna har lekt, sloss, funnet på tull, kranglet, grått og nå en liten stund før vi gikk inn så klarte storesøster og disse/huske på lillebror slik at han falt stygt, fikk en skikkelig smell i hodet, hull i hodet og blør. Nå var jeg lei og faktisk litt kald så vi gikk inn. Vi hadde ikke før kommet inn, og storesøster furter, skaper seg og hyler om at hun ikke får velge film (episode fra tidligere idag). Så ringer det på døren og nabojenta kommer og vil leke. Håper det er så godt som det høres ut som!! At hun ikke skal bort om 1/2 time og det er derfor hun er litt tidligere hjemme idag!!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 hvordan går det med lillebror? Er han helt fin igjen? Var du hos legen med han? Forstod ikke helt den siste setningen din: Håper det er så godt som det høres ut som!! At hun ikke skal bort om 1/2 time og det er derfor hun er litt tidligere hjemme idag!! Hva mente du egentlig med det? Håper du har en fin helg moota
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2010 Lillebror er opp og ned. Jeg har ikke før trappet ned på medisinene før jeg må trappe opp igjen =( Jeg håpte at nabojenta skulle være hjemme hele ettermiddagen. Og at hun ikke var hjemme fra sfo fordi hun skulle i selskap eller ut på noe. Og de lekte sammen hele kvelden! =) Håper dere også har en fin helg!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå