Gjest Sharazi Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10008065 Viktig å tenke på! Vi byttet ut bilen etter å ha kjøpt vogn og i går satt vi inn barnesetet. Jeg angrer ikke et sekund på at vi har byttet bilen, for vi hadde aldri fått plass til et bakovervendt barnesete med meg eller mannen i forsetet, selv om vi hadde en stasjonsvogn før! Jeg er 1,83 høy og min mann er 1,88... Nå har vi litt mer billån, men til gjengjeld en bil vi kan ha i mange år og med plass til flere barn!
MammaUnderOpplæring Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Veldig bra, Sharazi! Det er viktig at så mange som mulig får se hvor utrolig mye sikrere barna er i bakovervendt sete :-)
Løvinna30 Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 jeg sitter faktisk å titter på bil nå, pga liten plass i den vi har nå.. jeg er ganske høy selv så vi må bytte ut bilen vår når lillegutt blir større slik at han fremdels kan sitte bakovervendt... kan jeg få spørre om åssen bil dere har kjøpt?
trollemor86 Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 Jeg tenkte jeg kunne svare på hvilken bil vi har valgt! Va har akkurat fått oss en Ford Mondeo stasjonsvogn, og var så heldige at de hadde et bakovervendt barnesete (ikke baby) i bilden da vi prøvekjørte den. Min mann som er over 1.90 hadde ingen problemer med å sitte behagelig selv med sete bak seg!
Gjest Sharazi Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Vi endte opp med en Volvo V70. Familiebil nr. 1! Veldig praktisk og god bil. Flott plass til vogn, handleposer og barn! Vi hadde en Audi A4 stasjonsvogn, men der hadde jeg ikke fått passasjersetet foran så langt frem, pga at hanskerommet tok så stor plass! Dårlig plass til lange ben... Ikke fikk vi inn vogna heller (Simo kombi). Vi kunne selvsagt bare byttet inn vogna til en mindre, men var greit å bytte ut bilen nå før den sank veldig i verdi. Vi ønsker plass til flere barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå