Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Hei damer:) I forgårs ringe broren min og spurte om jeg, mannen og barna ville komme på middag hos ham for å møte hans nye utkårede sammen med foreldrene våre og søsteren vår i kveld. Kjempekoselig utbrøt jeg og gledet meg virkelig på hans vegne. Han mistet konen i barsel for fem år siden og har siden vært alenepappa til min vakre niese. Han har klart seg kjempegodt og vi har trådd til for å hjelpe ved behov for det. Nå har han møtt en ny dame og jeg unner han all lykke. Saken er bare den at når jeg spurte hvordan hun var svarte han: 'du bør forberede deg. Hun er ganske...spesiell...Ikke helt den typen som finnes i din omgangskrets..." Stusset over det siden min bror aldri har sagt et eneste vondt ord om noen, han er en sånn som tror, noe naivt, at vi alle kan være gode venner og leve sammen i lykkesalighet...hehe... Eneste jeg fikk vite er navnet hennes og at hun er tannlege. Hmm, lurer på hvordan jeg skal forberede meg. Han ville ikke si så mye foreløpig. Tror dere hun er et skikkelig dibber-emne? En sånn frekk, ufordragelig en? Hoho...Spent nå...
Gjest Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Spennende Men spesiell kan jo også være positivt. Krysser fingerene for det jeg.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Kanskje det er noe så lite som at hun har piercing i nesen eller noe slikt ;-) trenger ikke være noe stort...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 Hvordan er du da, siden han mente at hun er din rake motsetning :-)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Er hun tannlege? De tannlegene jeg vet om er alle frekke og ufordragelige! Du må oppdatere oss når du kommer hjem, HI!
Gjest Skrevet 2. juni 2010 #6 Skrevet 2. juni 2010 De tre jeg kjenner som er tannleger av yrke er hyggelige folk, og de to som er damer er skikkelige mamma-mammaer som baker brød selv og har en skikkelig ungeskokk. Også jobber de seksti prosent og har like godt betalt som meg med mine 120%, he he.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #8 Skrevet 2. juni 2010 Hi her. Jada, jeg skal skrive referat;) Til 14:39: Jeg er uhyre sosial og omgjengelig og jeg har vel egentlig vært det hele livet. Byr på meg selv og elsker både hardnakkede diskusjoner og løst prat. Kan nok oppfattes som litt masete iblant. Egentlig er hele min familie noen skikkelige festedyr som elsker å komme sammen i sosialt lag men jeg er nok en mer utpreget skravlebøtte:) Jeg skal skjerpe meg i kveld. Skal holde meg litt reservert men samtidig være imøtekommende og blid:) Skulle tro jeg var 16 men jeg har på et vis skaffet meg uni.utdannelse jeg også, hehe. Må nok også justere ned latteren min et par hakk, høres ut som jeg får orgasme når jeg ler...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #10 Skrevet 2. juni 2010 Hi her Nei, broren min er ikke tannlege. Tydeligvis ikke kjærlighet på arbeidsplassen det er snakk om her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå