pip pip Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Er det noen som har erfaring med dette? vi har en teuronia med fashion bag til min 2 mnd gamle datter. Når det er sol ute, syns jeg at det lett kommer mye sol ned på henne. Mener å huske at jeg har hørt folk sier at de paraplyene er noe herk (det var de aller billigste da). Men blir det ikke veldig tett nede i bagen med solskjerm?? Noen som har noen erfaringer??
BlåBlå Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Vi har begge deler, og det er ikke en billig parasoll vi har nei... Synes den solskjermen er det beste alternativet. Tror den heter Aussi Baby eller noe sånt. En sånn fleksibel, lyseblå sak som kan festes enten på vogner uten kalesje - men best som en forlengelse av eksisterende kalesje. Kan brettes sammen så den blir så stor som ei lomme. Parasollen er bare i veien, og styr å stille den inn så den dekker grei etc.
Gjest mphs Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Har hatt begge deler og solskjermen er helt klart best. Jeg har Teutonia Prestige og kjøpte solskjermen på lilleprinsen.no
pip pip Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2010 tusen takk for svar. var det jeg tenkte meg, at parasol blir litt kluss. Var den aussi skjermen jeg hadde tenkt å kjøpe også
BlåBlå Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Den er ihvertfall super. Har brukt den på 5-6 ulike vogner til nå. Funker som bare det.
Brillefint - Jadda! Skrevet 2. juni 2010 #6 Skrevet 2. juni 2010 Jeg har en solskjerm. Den står såpass ut i fra vogna at det blir god lufting. Er helt genial spør du meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå