Gå til innhold

Masering av mellomkjøttet...

Anbefalte innlegg

Gjest Sharazi
Skrevet

Dere som gjør det selv uten hjelp, hvordan gjør dere det? Sitter dere på huk? Ligger dere? Hvor ofte? Hvor lenge? Og hvor hardt..?

Jeg føler meg så funksjonshemma pga magen.. Er lei nå!! Men jordmora mi anbefaler meg å smøre likevel, da jeg er så redd for å revne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger på ryggen i sofaen i bare morgenkåpa, maserer i 20 min hver dag. Bruker bare vanlig olivenolje (trenger ikke kjøpe dyr olje sa legen). Fikk innstruks om å plasere fingrene i sjeden for så å dytte/presse mellomkjøtted ned mot endetarmen. Også gjerne litt ut til siden. Det skal svi litt. Hold det sånn en stund.

Jeg ble veldig hoven og øm etter de første gangene uten at det var noe farlig. Merket stor forskjell etter bare noen dager...

Skrevet

Masserer ca.5 min her... Ligger halvveis på ryggen i senga før natta-tid. Masserer og dytter litt hit og dit. Oljen skal jo mykgjøre vevet også.

Skrevet

Sitter på do med bena til hver side.

Skrevet

olivenolje? altså vanlig olivenolje som man bruker til steking og matlaging?

Skrevet

Men har dere klippet av neglene da eller? Jeg ender opp med å klore meg selv sånn når jeg prøver på å putte noen fingre litt opp og tøye ut! Det er jo bare kjempeubehagelig...

Skrevet

Jepp! Extra vigin olive oil... haha... (er lov å håpe... ;) )

Skrevet

Jeg får samboern til å gjøre det, 10 minutters rituale hver kveld. Han tar oppgaven veldig alvorlig, og om jeg er veldig trøtt en kveld så slipper jeg likevel ikke unna :DD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...