Gå til innhold

Er egentlig 50% sykmeldt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg jobber i barnehage, og måtte nok ta inn årene litt å bli sykmeldt 50%. Jeg har en veldig god ordning med å jobbe mandag, halve onsdag og fredag. Det som er, er at jeg jobber jo hjemmefra også.... Å være pedleder innebærer jo en del arbeid hjemme, og i tillegg har jeg jobbet med en avis for barnehagen, siden vi har 20 års jubileum. Alt dette ble gjort hjemme... så var det nå i helga å fikse på ting de ikke var fornøyd med osv.

Og i går og i dag har jeg bare brukt mye tid på en tur som jeg skal ha med førskolegruppa. Blir skikkelig anspent, for det har vært mye frem og tilbake... så jeg er SLITEN! Men nå endelig ble det orden på tingene, og jeg kunne slappe av... PÅTIDE! Er glad for at det ikke er så mye mer nå, anna enn at jeg tenker på ei jeg jobber sammen med som er veldig sliten for tiden da...

For jeg er jo ikke der så mye, og det er to andre som er sykmeldt, å da tar det på for henne å få gjennomført dagen... Så da prøver jeg å legge opp dager slik at hun kan få litt fri, men blir litt feil det også kanskje? For min sin del... off... men jeg kjenner at jeg er sliten i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er også 50% sykemeldt, og når jeg ser på timelistene er jeg ikke veldig flink til å slappe av, akkurat... Men jeg telte nå opp nettopp og ser at nå tar jeg fri i morgen og jobber mandag og fredag neste uke pga en reise, og vips er det permisjonsstart!

Er du 50% sykemeldt er det nok med god grunn, håper du klarer å legge fra deg ansvaret og bare sørge for at du har overskudd til den tiden du faktisk skal være der. Bedre at du er opplagt 50% av tiden enn at du sliter deg helt ut og blir 100% sykemeldt ut svangerskapet!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...