bondeknøl Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Skjønner ikke hvorfor jeg skal måtte ta denne testen når de alikevel vet størrelsen på barnet.. har jo bare to uker igjen. Jeg var på vekstkontroll i uke 37, og skal på ny i uke 39.. Har time til å ta denne i morgen, jeg har ikke barnevakt til frøkna på 1 år, og syns dette er så innmari dumt! De kan jo ikke gjøre noe med det nå uansett??? Skal ringe og si det som det er i hvertfall.. har bare bestemor og bestefar som kan være barnevakt, og de skal få slippe å ha henne hele dagen pga dette.. de er tross alt 70 og 80 år gamle, ikke spreke lengre... Hva syns dere jeg skal gjøre? Mamma tok forresten den testen i hennes svangerskap pga økende sf mål(det var nok legen som ikke kunne å måle), og jordmora hennes ble nesten sint da hun fortalte det til henne.. Er ikke rikitg at man skal bli utsatt for så mye unødvendig sukker..
Gjest Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Nuvel, hvis du får utslag er de kjappere til å sette i gang enn hvis det "bare" er stort barn såvidt jeg har skjønt. Så jeg ville gjort det likevel. Men klart; om ettåringen din skal holde ut minst to timer på legens venteværelse er jo en annen sak. Det høres jo ikke bra ut, og du kan jo ikke trylle fram noen barnevakt ut av intet...
bondeknøl Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2010 Ringte og spurte, og jeg må ta den! ikke at jeg enda skjønner det... men fint i forhold til evt igangsettelse om det er noe, sånn som du sier! Så ringte jeg samtidig den snille mammaen min som kanskje klarer og ordne seg fri likevel.. så da ordner det seg! Men har ikke hatt noe spor av sukker i urinen på noen av prøvene! hmm, har ikke det litt å si??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå