Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 På den smale veien mellom blokkene her hvor jeg bor står det i skrivende stund to biler og tuter på hverandre,siden ingen vil rygge for å slippe den andre fram. (det er ikke enveiskjørt men pga parkerte biler har det blitt for trangt) Jeg lurer på et par ting: Er det ikke en såpass høy aldersgrense for utlevering av førerkort at en av disse burde være voksen nok til å gi seg? Er det uvanlig at voksne mennesker tar hensyn til at de er midt i et boligfelt og bråk bare for bråkets skyld er ganske irriterende? Vil jeg virke like barnslig som, eller barnsligere enn, disse folka her hvis jeg slipper et par egg eller tomater ned på tuterene?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Er de tutere er det forstyrra nok til å ville gå løs på deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå