Gå til innhold

Hvilken bind kjøper dere til etter fødselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?? Er førstegangs så jeg har null snøring på dette feltet.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist brukte jeg bindene de hadde på sykehuset og syns at det var helt topp. Helt til jeg kom hjem og måtte bruke store nattbind fra libresse i mangel på sykehusbind. Gud, for en forskjell!!! Libressebindene var jo bare så myke i forhold.. Men de må være store!! (Nettingtrusene på sykehuset syns jeg faktisk var veldig ok å bruke, for da kunne man ta ny truse hver gang man gikk på do)

Skrevet

Så Libresse bindene var bedre?? En må vel kanskje kjøpe de største de har da?

Skrevet

Ja, nattbindene er fine. Jeg syns iallfall de var bedre. Jeg var litt sår, og syns jo det gikk helt fint med de de hadde på sykehuset. Men libresse var veldig mykt i forhold. Du kan jo ta med deg noen mindre bind også, for alle blør jo ikke like mye.

Skrevet

Brukte bleiene vi fikk på sykehuset de første dagene, deretter nattbind fra libresse i ett par dager, før jeg kunne minske størrelsen. Synes også nettingtrusene er helt geniale å bruke de første dagene. Har kjøpt meg en liten pakke selv som ejg kan bruke de første dagene hjemme. Bare å kaste sammen med bindet + at de holder alt godt på plass. Blødningene varte vel ca ei uke - halvannen etter fødsel, såvidt jeg husker.

Skrevet

hvor kjøpte du nettingtrusene henn?

Jeg husker ikke om det always eller libress sine nattbind jeg brukte, men en av dem har en nettinglag over som jeg syns ble litt kliss.. Så det var kun det ene merke jeg bruke..

Skrevet

Nettingtrusene var gratis på sykehuset. Tror det er always som har det laget som blir kliss. Vanligvis liker jeg always, men etter fødselen syns jeg libresse var best.

Skrevet

Jeg husker jeg likte den fra libresse som er orange. tror det er for normal, også uten vinger.. men jeg blødde kanskje ikke så masse... Nattbindene er sikkert greie å ha i hus :):)

Skrevet

store nattbind... jo større jo bedre... og kjøp deg truser som er store i strl, så blir det ikke så ubehagelig.... du blør MYE etter en fødsel.. trodde jeg skulle blø ihjel jeg :P hehe så kjøp masse store bind så du har :)

Skrevet

Jeg fikk en pakke libresse nattbind i rimipakken jeg nettopp.. Supert. Tar de med :)

Skrevet

Leter febrilsk etter en link her til sykehus apoteket i Fr.satd, men jeg finner ikke noe...

men der har de hvertfall fått inn egen type bind til å bruke etter fødsel. Tenkte å sjekke om de hadde tilsvarende på sykehus apoteket på Riksen neste gang jeg skal inn.

het det " Maternety" kanskje??? så kjekke ut de syns jeg. Kunne gjerne brukt saba og jeg for min del etterpå, bare de er myke og behagelige si ;0)

Skrevet

Saba kan være vonde å bruke om du har sydd. Sist hang stingene litt fast i "nettingen". Bare et lite tips:-) Jeg sverger til de lilla nattbindene til Libresse denne gangen også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...