Gå til innhold

Noen fler i uke 17 her ??


mamma 2006 & 2010 :)

Anbefalte innlegg

jeg er i uke 17 selv, og lurer på om det er fler her i uke 17, og hvilken form har dere '? og har dere lagt på dere noe ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Jeg er 17+5 i dag. Er vel strengt tatt i uke 18 da...Men denne uken har jeg fått energien tilbake. Føler meg mye bedre nn på lenge og er kvitt kvalmen. Var til og med på trening på mandag! Første gang på 3 mnd...

Kjenner masse liv nå hver dag og har gjort det en ukes tid. ;O)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh så bra formen er bedre for deg :)

kan desverre ikke si det samme om min, kaster opp hver dag. kjempe ubehagelig :S er i uke 17+3. har lagt på meg 1.5kg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 16+1 (som då blir uke 17 hvis eg har skjønt det riktig), og har det ganske så bra! Tror eg har vært utrolig heldig med svangerskapet! Har ikkje vært kvalm i det hele tatt, har ikkje hatt lyst på søtsaker, men på grønnsaker og tok av 4 kg... Men eg ser at no har vekten stabilisert seg og er på vei oppover! Magen har blitt større og er hard og fin! Var på tidlig ultralyd i uke 12 og alt er bra, menn eg har fortsatt ikkje kjent noe liv... såvidt eg vet iallefall!

 

Først forrige uke begynte eg å få energien tilbake, noe som passet meg ypperlig for denne uken besøker eg søsteren min i London! :)

 

Livet er godt som gravid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17+2 :) Har stor mage synes jeg, men er ingen som spør om jeg er gravid eller har kommentert det :P

 

Formen er på topp! Tenker ikke over at jeg er gravid i det hele tatt (bortsett fra magen). Håper det fortsetter sånn. Har lagt på meg ca. 2 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare en ting, når man er 17+1 f.eks, er man da i uke 18? Trodde jeg var 17 uker på vei jeg da men... ? Er jo fullgått 17 uker, så syns ikke det blir riktig å si at jeg er 18 uker på vei da? Hm!

 

Uansett, formen er fortsatt trøtt, kvalmen har endelig gitt seg for en ukes tid siden, har bekkenlåsning, og magen vises godt nå! (har et barn fra før).

I forhold til sist, føles det ut som om jeg er 7 mnd på vei allerede.... formen var MYE bedre sist:S Sånn er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Uke 17 + 3 her. Jeg liker ikke å syte, men faktum er at formen ikke er noe særlig, lite energi og mye kvalm. Jeg ser helt klart gravid ut, og føler meg som en liten klomsete flodhest. Garderoben i skape er str 36, ikke håp om å få på seg noe av det, så har vært en tur på HM i dag. Fant noe ok i skrekk og gru størrelser, men tror at jeg også skal sjekke ut noen av de andre anbefalte butikkene. Kommer uansett til å prøve å begrense klesinnkjøpet mest mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg er 17+5 uker på vei. Formen min er utrolig mye bedre en det den var for en mnd siden. Føler meg ikke så gravid (er vel sånn man føler seg gravid?), men har kjent liv hver dag siden noen dager siden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...