Venter nr tre <3 Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Jeg fikk modning/igangsetting akupunktur i går, og jeg fatter ikke at jeg ikke har gjort dette tidligere!! Når jeg kom hjem hadde jeg en enorm god følelse, og ro i kroppen. Var hjemme ca 15.00. Gikk da å la meg, og sov så godt helt til 18.00. Slappet av forran TV, og gikk å la meg igjen ca 24.00. Og har kun vært oppe 1 gang i natt, og sov som en stein gjennom natten UTEN en eneste plage . Jeg har jo hatt vondt hver natt, aldri følt meg uthvilt, vært lei meg. Men i dag er alt helt topp !! Nå er det bare å håpe at det starter også. Men etter denne dagen gjør det ikke noe å gå noen til =) (Akupunktøren sa at jeg ville få en god natt, og at det ev ville starte så smått utover dagen i dag.Hun satte også noen nåler som skulle gi sterke gode rier når de først kom. En god natt har jeg hvertfall hatt) Har lyst til og gi ho en stoooor klem =)
A.S Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Åh, herlig Da får vi vente i spenning om det stemmer ang. riene idag Lykke til uansett, og så bra du har fått hvilt deg skikkelig i tilfelle dagen er i dag
liljamin Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 Helt enig!!! Jeg har tatt akupunktur fem ganger, og ja, du år en ro i kroppen etterpå, deilig! Jeg er 10 dager over termin nå, og håper vesle tulla kommer snart:-) Jeg sover godt og har ikke hatt rastløse ben, eller kramper i føttene etter at jeg startet med akupunktur. Veldig fornøyd :-) Anbefales !
Venter nr tre <3 Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2010 Ja det var fantastisk =) Nesten så jeg ikke tror det selv. Håper det holder seg sånn her Har blitt glad igjen, opplagt og med svært få plager. Blir litt overaska når jeg hører min egen latter hehe. Så har nok vært deppa en stund. Skal dit flere ganger hvertfall det er helt sikkert =)
Gjest Skrevet 2. juni 2010 #6 Skrevet 2. juni 2010 Nena og liljamin, er det forsent for meg å prøve modningsakupunktur??? (2 dager til termin)??? Trodde dette var noe man måtte gjøre jevnlig fra uke 35 og utover for at d skulle ha noen virkning jeg... Merker at jeg er sur, kjeder meg og rastløs på kveldene uten at jeg gidder å finne på noe:) Burde jeg prøve?
Venter nr tre <3 Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. juni 2010 førstegang;) Ja jeg synes du bør prøve Jeg har 3 dager til UL termin, og har passert mens termin. Og jeg tror det aldri er forseint, jeg fikk også rie forsterkende nåler, sånn at når riene først kommer skal de være sterke og gode Virket på humør og nattesøvnen min hvertfall etter kun 1 gang Jeg sa jeg var sliten og lei meg til ho også da. Jeg bøyer meg i støvet hvertfall Lykke til.
Gjest Skrevet 2. juni 2010 #8 Skrevet 2. juni 2010 Da skal jeg sjekke ut om vi har slikt her jeg bor. Bor i en liten by:) Kjenner d hadde vært kjekt å prøvd! Så får jeg håpe at det virker på meg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå