Villa Perlesukker Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Hva har dere gjort? Jeg har både kjolen, sløret og skoene men har ikke akkurat de beste minnene etter ekteskapet og rydder nå. Kaste eller ta vare på? Har det virkelig noe verdi eller? Kan datteren en gang i fremtiden ha lyst til å se på dette? Hva har dere gjort. Kjolen er jo en demetrios som kostet 16.000 tror jeg.
mamma >to gull Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Jeg ville nå aldri kastet den i hvert fall. Bør da være mulig å selge det på Finn, få noen kroner og kjøpe deg noe fint for:)
Villa Perlesukker Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2010 Hmm... kanskje legge det ut for en tusenlapp eller noe. Vet ikke om jeg klarer å ta den ut av posen engang. Nei det koster mer enn det smaker føler jeg:(
It's all about me Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Selg den og bruk pengene på en ting du liker men som ex-mannen absolutt ville ha misslikt )
mamma >to gull Skrevet 2. juni 2010 #6 Skrevet 2. juni 2010 Uten at jeg vet hva man får for brukte brudekjoler så ville jeg prøvd med i hvert fall 5000,-.. Da blir du i hvert fall kvitt den, litt galskap å skulle kaste den, syns nå jeg da, men det må jo du bestemme selv:-)
Mamma'n til H og A + spire Skrevet 2. juni 2010 #7 Skrevet 2. juni 2010 Kanskje noen andre kunne ha solgt kjolen for deg? Da trenger du ikke ta den ut av posen og ta bilder og sånt selv.
FanteGuri Skrevet 2. juni 2010 #8 Skrevet 2. juni 2010 Jeg forsøkte å selge min brudekjole som den gang var 2 år gammel for 3500,-, den kosta 16000,- ny. Fikk ikke 3500,-, så den henger i skapet enda, og der blir den vel hengende... Få noen andre til å selge den for deg, du kan sikkert få en tusenlapp for den eller noe..
Villa Perlesukker Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 2. juni 2010 Jeg er alene hjemme og har lagt hele esken på badet. Skal gå og låse meg inn og se om den ser representativ ut i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå