Gå til innhold

hodet har festet seg


juli83

Anbefalte innlegg

Er 32+5, førstegangs. Er ikke det litt tidlig at hodet har festet seg, eller er det vanlig?

Er det fare for at han kommer før isåfall?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke det er så uvanlig. Er selv førstegangs, men jordmor sa til meg forrige gang at hodet bør ha festet seg før uke 34, eller ihvertfall ligge riktig vei da, ellers må de prøve å snu babyen manuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at hodet har festet seg trenger ikke ha betydning for når babyen kommer. Jeg kjenner ei hvor hodet festet seg veldig tidlig (hun var til og med andre gangs), men hun endte opp med å bli satt i gang på overtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet man om det har festet seg eller ikke? Jeg vet at det hvertfall ligger ned, men ikke no mer enn det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 36+1 og Vesla her har ikke festet seg ennå.. men hu ligger med hodet ned :) Er førstegangs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Juli 83

 

Det er veldig forsjellig når hodet fester seg, eller synker ned. Men babyen kan ligge i ti uker oppned og ha det kjempefint mens den ligger og vokser slik den skal. Det sier ikke noe om fødselstidspunkt.

 

Siden du er førstegangsfødende fester barnet seg tidligere enn hos oss som har født før. Jeg er i uke 36+ 3 og mitt barn har nylig festet seg.

Det du nå kan være glad for er at du VET at det er hodet som kommer først!! Det er bra!!

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...