Mamman til kasper og Elise Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 har litt vondt helt nedest i magen,rett over kjønnshåra:) kjennes litt ut som jeg er støl. Noen som vet hva det kan være? Har tenkt om det kan være hodet eller noe, men husker ikke at det var sånn med førstemann...har 33 dager igjen til termin:O)
SpongeBob Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Har det sånn mye av tiden nå (31 dager igjen), kjennes som at bekkenet sprenges utover og at det er mer der enn det pleier, så jeg tenker at det er mini som skrur seg nedover. Håper jeg har rett!
Bellbaby Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Jeg opplevde også det, og da jeg var på neste legebesøk hadde hodet festet seg :-)
Mamman til kasper og Elise Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2010 ojoj da håper jeg det er det som skjer:O) Takk for svar jenter..
Junijente07- Junigutt10 Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Jeg har hatt det sånn de siste ukene, har 22 dager igjen nå. Er hodet som stanger ned i bekkenet. Har ikke festa seg, skal vist ikke det hos flergangsfødende i følge min jordmor. Så er jo bekkenet litt løsere også nå, merker det godt om jeg ligger på rygg og løfter beinet opp, da gjør det vondt.
Pixie Power Skrevet 2. juni 2010 #6 Skrevet 2. juni 2010 Hæ? SKal ikke hodet feste seg hvis man har født før??
Junijente07- Junigutt10 Skrevet 2. juni 2010 #8 Skrevet 2. juni 2010 som jordmor sa til meg, det kjennes ut som det er festet, men om ho tok en undersøkelse på meg kunne ho dytte han opp.
Gjest Skrevet 2. juni 2010 #9 Skrevet 2. juni 2010 Det KAN feste seg, men ikke sikkert det gjør det med flergangsfødene. Ingen dramatikk rundt det.
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 2. juni 2010 #10 Skrevet 2. juni 2010 Hos flergangs fødende trenger ikke hode å feste seg før under fødselen, det gjorde det iallefall ikke ikke til meg med 2-mann! Han festet hode under fødselen, men dette var helt normalt )
Pixie Power Skrevet 2. juni 2010 #11 Skrevet 2. juni 2010 Da har dere lært meg noe nytt :-) Kjekt å vite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå