Gå til innhold

Noen som vet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har litt vondt helt nedest i magen,rett over kjønnshåra:) kjennes litt ut som jeg er støl. Noen som vet hva det kan være? Har tenkt om det kan være hodet eller noe, men husker ikke at det var sånn med førstemann...har 33 dager igjen til termin:O)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det sånn mye av tiden nå (31 dager igjen), kjennes som at bekkenet sprenges utover og at det er mer der enn det pleier, så jeg tenker at det er mini som skrur seg nedover. Håper jeg har rett!

Skrevet

Jeg opplevde også det, og da jeg var på neste legebesøk hadde hodet festet seg :-)

Skrevet

ojoj da håper jeg det er det som skjer:O) Takk for svar jenter..

Skrevet

Jeg har hatt det sånn de siste ukene, har 22 dager igjen nå. Er hodet som stanger ned i bekkenet. Har ikke festa seg, skal vist ikke det hos flergangsfødende i følge min jordmor. Så er jo bekkenet litt løsere også nå, merker det godt om jeg ligger på rygg og løfter beinet opp, da gjør det vondt.

Skrevet

Hæ? SKal ikke hodet feste seg hvis man har født før??

Skrevet

Absolutt ikke alltid det gjør det, nei.

Skrevet

som jordmor sa til meg, det kjennes ut som det er festet, men om ho tok en undersøkelse på meg kunne ho dytte han opp.

Skrevet

Det KAN feste seg, men ikke sikkert det gjør det med flergangsfødene. Ingen dramatikk rundt det.

Skrevet

Hos flergangs fødende trenger ikke hode å feste seg før under fødselen, det gjorde det iallefall ikke ikke til meg med 2-mann! Han festet hode under fødselen, men dette var helt normalt :o)

Skrevet

Da har dere lært meg noe nytt :-) Kjekt å vite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...