Bellbaby Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Jeg har masse utflod og klør til tider (mest rundt klitoris.. sorry detaljer). Har aldri hatt soppinfeksjon før, så vet ikke hvordan man vet om det er det. Ifølge legen min skal man da få cottage cheese lignende utflod, altså hvitaktig og klumpete - men det har jeg ikke. Blir så i tvil.. Har lest om flere her inne som har klødd nedentil, men det er kanskje ikke nødvendigvis pga sopp? Ble litt opptatt av dette da jeg leste innlegget med spørsmål om sopp er farlig, og det ble skrevet at det kan øke sjansen for å få rifter under fødsel. Jeg har termin 21. juni..
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Det må ikke nødvendigvis være sopp! Det kan også være en ubalanse i skjeden din, så du kan jo prøve melkesyretabletter (kapsler som føres opp i skjeden med fingrene) for å se om det kan hjelpe deg! Mener de het Vivag, fåes på apoteket, å er helt ufarlig for barnet:) Lukter utfloden din vondt da? skal gjerne lukte litt ughy om det er sopp altså.
Bellbaby Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2010 Takk for svar :-) Jeg er skikkelig forskjølet, så kjenner ingen lukter.. blæh.. Ønsker ikke akkurat å be mannen min om å lukte heller - he he :-) Det hadde tatt seg ut :-) Kan jo bare prøve Vivag, siden det er ufarlig. Skader ikke å gi det et forsøk! Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå