Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med den nyflødte!!!

Jeg lurte litt på det med besøk på bærum. For barnets far kommer kanskje en liten tur, men det er ikke sikkert. Vi er ikke sammen lenger. Men min mor blir med på fødselen og min far står meg meget nært.

Er det så at de da ikke får besøke meg? For da får jeg nok ingen besøk og det orker jeg ikke tanken på.

Spurt barsel men det kunne de ikke svare på.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ha muligheten til besøk ja , det er bare å snike deg ut det =)=)

Jeg snek til og med svigermor inn på rommet jeg =)

Jeg var der en uke da, men om jeg blir værende bare to dager nå , tror jeg faktisk ikke at jeg gidder å ha noe besøk der =)=) Tiden går så fort der inne , og det er veldig avslappende og trygt å være på sykehuset.. så snart man er hjemme , er det så mye mer å tenke på =)=) Positivt ment altså =)

Skrevet

Takker =)

Joda, det rommet som er venterom til ammehjelpen, der kan dine foreldre treffe både deg og barnet ditt. Mine foreldre kom opp dit noen ganger på besøk når de bare MÅTTE se lillebror. Og så kan du vel snakke med de som er på barsel, jeg regner jo med at de er ganske forståelsesfulle med tanke på situasjonen din. Og får du være på rom for deg selv, så snik dem inn! hehe

Uansett, lykke til! Jeg følger med deg vettu ;-) Må jo få vite at alt går bra med deg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...